SAABTRÄFF i LAXÅ 2007

Forum Övrigt Allmänt SAABTRÄFF i LAXÅ 2007

Detta ämne innehåller 8 svar, har 5 deltagare, och uppdaterades senast av 2007-03-18 12:42.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare

Nu har vi böjat med planering för årets saabträff i Laxå.
    Den blir 11 augusti.
    Vi har tankar på att bjuda in folk som kör Volvo och ha lite tävlingar
    saab-volvo
    tycker ni att det låter intresant eller ska vi skippa dom tanknana

MVH Annette

Martin
    Deltagare

Låter trevligt med lite nya grepp. :applause:
    Men den 11 augusti kolliderar med Vrom i GBG. Vrom är mig veterligt den största Volvoträffen i Europa, möjligen världen. Så om Volvo skall vara med kan det bli intressekonflikt för dem.
    PS Såg du mitt PM? DS

DÅ spar vi på tankan om att ordna en gemensam träff för saab och volvo tills nästa år och har saab träff den 11 augusti.
    Nej Martin jag hadde inte läst dit PM så det var nog tankeöverföring

MVH Annette

stefan w
    Deltagare

Tipsa gärna om var kan man ordna boende, gärna i närheten av träffen. Campingstugor t.e.x. eller liknande.

Martin
    Deltagare

Internet är bra att ha 😉 Välj Laxå

stefan w
    Deltagare

Tack 🙂

Dicst
    Deltagare

På första träffen för två år sedan bodde vi på vandrarhemmet i Laxå. Bra pris och rätt läge. Det var en del av gamla vårdcentralen som var avstyckad, så inredningen såg lite kul ut, men rummen var stora och det var gott om parkering.

stefan w
    Deltagare

Tack igen 🙂

staffanv
    Deltagare

Har ju sommarstuga där neråt. Tyvärr inte så gott om parkering och man får ta med eget vatten.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng