Satelitbilder!
- Detta ämne har 6 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2005-10-11 08:58 av
staffanv.
-
FörfattareInlägg
-
september 29, 2005 kl. 21:05 #13211
Mata in:
earth.google.comLadda ner, Get google earth free version
Grymmt

/Christer
september 30, 2005 kl. 20:22 #89169Jo det var trevligt! Hittade bl.a min tjänstesaab.

Detta blir nästa steg när man skall lägga en bilorientering!
/B
bengt@akesson-motorsport.se
september 30, 2005 kl. 21:22 #89171Bildkvalitén varierar beroende på vilket område du tittar på. Min arbetsplats syns bra men bilden på min kåk bluddrar lika mycket som en V4a med tändningsfel.

/B
bengt@akesson-motorsport.se
september 30, 2005 kl. 21:41 #89172Hej
De ju lite dåliga bilder på vissa delar, typ man kan ”bara” se där de har odlat på åkrar eller inte.
Går ju att klicka i om du väljer på Buildings , roads osv.
Men på andra ställen , mörkare områden, Storstäder tex kan man gå ner o zooma in en taxi i New York eller Melbourne .
Nästan som man såg med de där ”Tomahawk” i tv-nyheterna, Som användes i Irak, man kan ju vrida vyn lite så du kör gatan framåt.

/Christer
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
