Söker blandade delar till en 90a, så 99 framdelar och 900 bakdelar

Forum Sälj/Köp Delar, köpes och efterlyses Söker blandade delar till en 90a, så 99 framdelar och 900 bakdelar

• Detta ämne är tomt.
Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    jimpam
    Deltagare

Jag letar efter ett sånt golv/ iläggs lucka? till bagageutrymmet.

Söker även efter radio.

Söker även fälgar eller såna tillhörande fälglock/kapslar?

Söker även gummilisterlister/skärmar till hjulhusen.

Söker även lite mer smått och gott, bla slangar till motorn och även reservdelar och haynes boken där man lär sig hur allt sitter ihop.det mesta som ni kan tänkas ha liggandes är nog utav intresse. Bor i Uppsala.

Mvh Jim

wallero
    Deltagare

Har navkapslar saab orginal
    Samt rep handbok..
    Samt lister till skärmkanterna..
    Å ev radio..

Bengt Karlsson
    Deltagare

Hej. Adamz skrev I en annan tråd för bara en vecka sedan att han sett en 900 2d sedan demonteringsobjekt på Götene Bildemontering. Om du har tur så kanske golvet finns kvar i den bilen. Mvh Bengt

Andreas A
    Deltagare

Hej!
    Jag har en Knutsson-bandspelare om du är intresserad. Texten på panelen är faktiskt på svenska, så den skulle ju passa bra i din SAAB. Tyvärr har jag inte möjlighet att testa den och jag är inte helt 100 på om den funkar. Låter det ändå intressant så lägger jag upp bilder på den.

Har också Haynesboken som PDF-fil, dock är det den engelska utgåvan. Jag kan mejla dig den om du vill!

Sen som sagt i forumet så har jag gott om stålfälgar + ett fräscht reservhjul som passar 90, dem är du välkommen att hämta gratis.

Navkapslar har jag, men de ligger dessvärre i min 99 som står på vinterförvaring och den kommer jag inte åt förrän i september.

Mvh Andreas

99 GL -83
    1 användare tackade författaren för det här inlägget.
    jimpam
    Deltagare

Jag var ut och kollade på demonteringen efter luckan men det verkar som nästan alla delar har gått fort där. Skickar PM till er som hade grejer jag var intresserad utav.

Förvånad över hur schyssta svar ni alla gav mig. Tack så jättemycket för er tid. Mvh Jim

• Det här svaret redigerades för 2 månader sedan av .
    Bengt Karlsson
    Deltagare

Ring runt till olika bildemonteringar och fråga om de har någon två- eller fyrdörrars Saab 900 alternativt Saab 90 stående. Någonstans finns det säkert ett fint golv till ditt bagagerum. Lycka till. Mvh Bengt

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng