SRS 900 1993
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / SRS 900 1993
- Detta ämne har 11 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast 2012-05-30 18:59 av
henrikg.
-
FörfattareInlägg
-
maj 29, 2012 kl. 08:17 #44184
Har för mig att det skiljer sig på dom tuta mojängen är annorlunda kan ta kort på den jag har om det är intressant 😉
Mvh Nisse
Njae, det är väl lugnt, jag har en lös stång utan airbag liggande och vill mest ha bekräftat att det är olika så får man väl börja riva i det. Eller bara pilla dit ett motstånd istället, jag har ingen som helst lust att försöka få fixat airbagratten egentligen. Vem vet hur en 20 år gammal sprängladdning fungerar ändå liksom?
Har letar runt i bilen och hör att det ska finnas ett diagnos uttag någon stans i bilen, vet någon var det ska sitta? och hur det ser ut? Tog även en tur med bilen och upptäckte då att efter ca 5-10 minuter så slutade lampan att blinka men började lysa konstant. Kan det vara någon av givarna på inne skärmarna som strular ? kan man koppla bort en sådan och vågar man då slå på tändningen? Alla tips och råd är värdefullt för mig då jag vill bevara bilen i original skick
@SaabAero wrote:
Jag tror diagnosuttaget sitter i mittkonsolen nånstans.
Om inte kolla under baksätet, på hö sida.Det sitter i mitten, framför växelspaken! Ta bort den lilla gummibiten mellan växelspaken och mittkonsollen så ser du den! Går att släcka med TECH2 med rätt mjukvara samt en adapterkabel.
Jag kan hjälpa dig om du bor nära Trollhättan
Mvh
Henrik -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.