Styrväxel og900

Forum Sälj/Köp Delar, köpes och efterlyses Styrväxel og900

• Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2018-07-02 10:26 av .
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    lsoderlund
    Deltagare

Hej.
    Söker efter en bättre beg eller ny styrväxel till og900 med servo. Företrädesvis en med hus i gjutjärn, och som är tät.
    Den jag har i min 900 idag läcker som ett durkslag och markerar revir så pass att det är tveksamt om bilprovningen kommer tycka det är kul.

Vore uppskattat om det går att finna i Stockholmsområdet med omnejd, men alla svar mottages.

http://saab99tt.blogspot.se/

Saab 99, Saab 900 och förhoppningsvis snart en TT

Peder Lövkvist
    Deltagare

Hittat någon styrväxel ? Jag har en som jag en gång köpte från skroten som sas vara tät o felfri , skulle haft den på en 93:a , men kom aldrig dit.
    Säljer den för 1000 kr plus ev frakt. pm:a eller messa på nr 0730 893372 om intresse finns

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng