Här byter jag tak på en kompis 79a. Utan att ta bort inetaket.
Taket är inhoppat på Hultferds fesivalen.
hade det inte varit lättare att sparka ut bulorna igen???? brukar ju funka.
Men snyggt gjort var det ivarjefall
Gjort på min 99´a -74 EMS Fast då tog jag en takplåt med lucka från en 900
Fortsätning föjer.Bara det att borra alla svetspungter, tro att det var 340st på varje tak.
Den passade som handen i handsken, nu mera går saaben i det förlovade landet (Singapor). OBS att punktsvetsarna passar från tak till tak, ändå det är 11år i mellan taken.Det blå är ifrån en 68a.
Har du sålt den till Singapore? Finns det alltså en V4 i Singapore?
WOW !!
🙂
Häftigt, får nog ta mig upp o kolla på fler bilder.
F-n, tycker du liknar Kaj i Black Jack…
Det är ju han, han är ju min mek, har du inte sett det förän nu.
Du har ju sett honom i nästan 5 års tid, det är ju han som
filar mina motorer.
Plöstligt fick jag lust att fixa en soltaksSAAB!
Harald
Här är en tvåtakt 66a som jag byggde om till V4.Sommaren 75
byte taket mellan jul o nyår 75.
verkar ha blivit många takbyten 🙂
Så blir det när man kör hårt.
Om ni vill o orkar så kommer det mer foton.
Ska byta hela golvet i en 95a mellan A stolpen B Stolpen Nu i vinter.
O skarva i hop en 96a
Har nu bytt taket på 66an. men vad häder sen jo ska köra om min bror på isen och det var inte lätt som synes.
Jag hamnade ju för f-n på land o där fins ju en massa sten!!!!