tändstift vid Trionickonvertering

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / tändstift vid Trionickonvertering

  • Författare
    Inlägg
    • november 1, 2014 kl. 13:04 #26620

      Ni som Trionickonverterat, vad använder ni för tändstift?

      Trevlig helg 🙂

        november 1, 2014 kl. 14:08 #199260

        NGK BCPR7ES-II om det är turbomotor

          november 1, 2014 kl. 19:00 #199274

          Samma som rekommemderas för 9000. Mao precis de saabaero skriver.

            november 2, 2014 kl. 03:58 #199281

            Tackar för svart 🙂

          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.