tips angkrom list på främre kofångare 99-900 1979-

Forum Modellspecifika forum OG900 tips angkrom list på främre kofångare 99-900 1979-

Detta ämne innehåller 7 svar, har 7 deltagare, och uppdaterades senast av 2010-06-20 19:40.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare

walle
    Deltagare

krom listen som sitter på 99 å 900 mellan 1979-1982 vet väl alla att den brukar vara borta eller defeckt.
    jag kom på att krom listen som sitter på den lilla panorama rutan på 99 å 900 5 dörrars längst bak passar ypperligt å ser precis ut som saab orginal finns att beställa på saab än. pris ca 140 kr st går åt 2 st i fram.
    i bak får man skarva listen.
    mvh niklas

b-motor
    Deltagare

Hej

Mycket bra tips!

Tackar för detta!

Mvh Daniel

walle
    Deltagare

ska kolla art nr kommer i morgon mvh niklas

petter.w
    Deltagare

Jag hittade kromlist på LIDL (!) av alla ställen. 10m för ca 150 spänn. Såna kromlister som vissa typer sätter runt baklyktorna på sina hottade BMW. Visade sig varar exakt rätt mått (7mm) som till dom gamla kofångarna. Inte lika djupa/tjocka dock.

//Petter

viggenuffe
    Deltagare

Har nu varit o handlat 40 meter list på Lidl.. Ser kanon ut…. Äntligen så kan man få en fin kofångare.. 🙂

turbocab
    Deltagare

Lidl??? Ska åka och kolla… Låter spännande. Lite tyskt slabbigt godis är ju inte fel att ta med heller…. 🙂

brandchefen
    Deltagare

Till Landskronas Lidl behöver ni inte åka , där finns inga. ( Jag har inte köpt upp dom )

Mvh Ulf Stensson

rask
    Deltagare

Min ena främre hänger i ett fäste, går det hitta clips eller något dylikt någonstans?

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng