Träff med Göteborgssektionen lördag den 29:e juni

Forum / Lokalsektioner / Göteborgssektionen / Träff med Göteborgssektionen lördag den 29:e juni

  • Författare
    Inlägg
    • juni 25, 2024 kl. 10:21 #516127

      Varmt välkomna till Göteborgssektionens bilträff vid Bynanders motormuseum på Torstorps gård i Svenljunga nu på lördag den 29:e juni!

      Samling sker vid Besiktas parkering på Argongatan 2 i Mölndal (längs kanten vid träden). 

      Tid: 09:30 – 10:00.

      Avgång från Besikta sker vid kl. 10:10.

      Möjligheter till rast och bensträckare kommer att finnas under färden då vi undviker motorvägar.

      Ungefärlig ankomst: ca. kl. 12:10

      Mat: På museet finns möjlighet till fika. Om vi äter lunch före museibesöket eller efteråt kan vi ta på lördag morgon.

      Föranmälan är ej nödvändig, det är bara att dyka upp 🙂

      Vänliga hälsningar: Göteborgssektionen.

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.