Tvåtakts v4!

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • november 1, 2009 kl. 21:26 #147421

      Fin filmsnutt! Denna hade jag missat!

        november 2, 2009 kl. 04:35 #147434

        Finns det några fördelar med en tvåtakts v4 eller bygger man en sån bara för det är ballt och man kan?

          november 2, 2009 kl. 19:53 #147459

          Gissningsvis mycket effekt till låg vikt. vad väger en tt motor om man jämför med en dito v4? snäckväxeln väger iofs en del också.

            november 2, 2009 kl. 20:18 #147460

            …eller kanske av utrymmesskäl? Samma anledning som fyrtakts v4:an köptes in av.

          Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.