Uppsalaträffen 29 maj!!!!!

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Uppsalaträffen 29 maj!!!!!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • maj 4, 2004 kl. 09:20 #10511

      Hej på er!

      Nu känns det som ett bra läge att påminna om Uppsalaträffen den 29:e maj.

      Information om träffen:
      Samling kl.10.00 på COOP parkeringen (gammla B&W)
      Efter lite Saabsnack och tittande på våra klenoder så åker vi en trevlig runda som avslutas på hemlig ort. Där äter vi medhavd lunch och snackar/tittar mer på bilarna mm.

      För att jag skall veta hur många som kommer så vore det bra om ni anmälde er till mig på:
      martin.hagberg@saabtech.se

      En del har varit ordentliga och gjort det, men det skulle underlätta för mig om även ni som anmält er genom att skriva på anslagstavlan att ni kommer (se tidigare tråd), kunde slänga iväg ett mail.

      Skriv gärna även vilken saabmodell ni kommer i (om det är bestämmt så här långt iförväg)

      Hoppas att det blir många saabar att beskåda för upplänningarna, när vi kommer på rad.

      Välkommna

      Martin Hagberg
      Tel dagtid 08-580 838 03

        maj 6, 2004 kl. 19:24 #74513

        Tjena Martin!
        Jag passar på at anmäla mig till Saabträffen 29 Maj. Jag har en TT 1962. Bra att du tagit tag i denna träff när tyvärr inte Gerda kan i år. Träffen brukar ju dra till sig ganska många Saabvänner så jag hoppas du hittat en stor samlingspunkt efter vändan. Bara vädergudarna är med tror jag det kommer att bli en kanonträff!
        Väl mött 29/5
        Janne Uppsala

          maj 11, 2004 kl. 06:15 #74514

          Dags att anmäla sig, och samtidigt sprida ut detta till vänner och bekanta som kanske inte besöker hemsidan så frekvent.

          Välkommna
          Martin

            maj 19, 2004 kl. 09:52 #74515

            Jag provkörde rundan nu i helgen och det ser ut att bli en mycket trevlig tur. Ni som ännu inte har anmält er, nu börjar det bli dags!

            Varmt välkomna

            Se även ”träffsidan”
            Martin

              maj 19, 2004 kl. 16:26 #74516

              Kommer med hela familjen. Saabmodell återkommer jag om!

                Anonym
                maj 19, 2004 kl. 23:14 #74517

                jag och en kompis kommer från gävle antingen åker vi saab 90 -86 eller saab 96 -62
                trevliga saab hälsningar från gävle

                  maj 26, 2004 kl. 06:40 #74518

                  Nu börjar det närma sig!

                  Ni som inte anmält er ännu, nu är det dags att göra slag i saken.

                  Hjärtligt välkommna.

                  Martin

                    maj 27, 2004 kl. 21:02 #74519

                    Många från stockholm .ska vi samlas vid
                    järva krog?

                      maj 28, 2004 kl. 07:26 #74520

                      Tyvärr kommer jag ej

                        maj 28, 2004 kl. 07:44 #74521

                        Hej!

                        Jag kommer att åka i god tid så att jag är där, om inte först, så bland de första. Hur många det är från Stockholm i övrigt har jag inte riktigt koll på, men det verkar bli cirka 20 bilar totalt.

                        Vi ses i morgon!

                        Martin

                          maj 28, 2004 kl. 19:44 #74522

                          verkar inte bli nåt större motstånd i klass bruxbilar i år

                            maj 28, 2004 kl. 20:02 #74523

                            Jag som bytt upp mej

                              maj 28, 2004 kl. 21:21 #74524

                              beror väl vad du åker i, Uffepuffe 😉

                              Varför inte fuling ???

                                maj 29, 2004 kl. 17:59 #74525

                                Tack och bock för en trevlig dag! Det känns bra att det finns medlemmar som är beredda att ta vid när det behövs. Bra jobbat Martin H mfl!

                                Grabbarna mina trivdes bra bland alla goa bilar och ett litet bildreportage finns här!

                                  Anonym
                                  maj 29, 2004 kl. 21:35 #74526

                                  håller med Martin hade mycket trevligt och fick se och höra många gamla och nya saabar
                                  mvh roberth olsson Gävle

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.