V4 1900 eller 2000

Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / V4 1900 eller 2000

Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / V4 1900 eller 2000

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare

Japp, Niklas driver firma. Det gör väll fler här, eller?
      Men det finns en STOR attetyd skilnad.

augusti 16, 2009 at 06:57 #144041

Men hallå!
        Jag tycker denna disskution om XP-Niklas som gång på gång dyker upp är rent ut sagt FÖRJÄVLA trist att läsa och tillför inte forumet ett förbannade dugg annat än skapa dålig stämmning. Gång på gång så huggs det och skrivs tråkiga saker (ingen nämnd ingen glömd) om XP´s företagande och ambitioner att uveckla motorer och kunskaperna om dessa.

augusti 16, 2009 at 08:06 #144045

Snacka om trådkapning – och det går exakt att se var i den här tråden diskussionen kantrade från att handla om stora V4:or till att bli gnäll om vem som sprider information eller inte. Moderatorerna är påtalade.

Min åsikt är att kan man inte uttrycka personliga misshälligheter på ett privat sätt (=mejl, telefon) till den det berör ska man inte uttrycka det offentligt här heller. Webben har på sina håll utvecklats till ett ställe där privata samtal förs offentligt – ta bloggarna till exempel.

Och, framför allt, kan du påverka något med det du uttrycker? Åsikter om sådant man inte kan påverka, kontinentalförskjutningen till exempel, är och förblir gnäll.

augusti 16, 2009 at 17:12 #144063

Vi kan lika bra munhuggas för någom mer info om hur man gör för att stroka en V4 lär inte dyka på. Inte från mig i alla fall.
            Alla trådar med någon som hälst tekiska subsans dör innan fort som fa..
            Vad beror det på????

Ja, jag är gnällig. Har försök lyft den tekiska nivån tidigare, men nu fullstänigt ruttnat sen en tid tillbaka.

augusti 16, 2009 at 17:24 #144064

Nu är jag väldigt ny här på forumet. Men jag anar samma tendens som på alla andra forum. Kan man inte så mkt om saker och ting så är man inte välkommen… Det blir lite av en klubb för inbördes beundran…
              Men jag hoppas verkligen att jag har fel…:)

augusti 16, 2009 at 18:01 #144069

citat:
                Det blir lite av en klubb för inbördes beundran

Näää, men en musselklubb .-)

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.