Vårträff i Göteborg 26/4!

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Vårträff i Göteborg 26/4!

Detta ämne innehåller 13 svar, har 6 deltagare, och uppdaterades senast av 2009-04-28 08:05.

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare

exceller8
    Moderator

Hej!

Solen gassar och många inklusive jag själv plockar ut bilarna nu igen
    ur vinterförvaringen!

Jag och Karl Ask tänkte bjuda in till en liten saab-träff söndagen den
    26 april kl 13 på Götaplatsen!

Sedan en gemensam avfärd mot Sjölyckan café i Tollered i Lerum för de som vill.

Välkomna!

Mats & Karl

En bild från förra året:

turbocab
    Deltagare

Trevligt! Jag räknar med att dyka upp i egenskap av nybliven medlem, i smällgul 900 MonteCarlo, om det kan passa…. 🙂

exceller8
    Moderator

Det låter bra det! Du är välkommen! Det ligger även en blänkare på Saab turbo-klubben (STCS), så någon mer turbo lär dyka upp!

exceller8
    Moderator

Hej!

Bara en liten påminnelse om saab-träffen nu på söndag, den 26 april kl
    13 på Götaplatsen!

Tipsade även G-P…får se om de dyker upp!

Mats

Karl Ask
    Moderator

Tyvärr så kan vi inte åka till Sjölyckan på söndag. Det var den enda söndagen de har stängt under sommaren, men de vill ha dit oss.

Har någon något annat förslag på café?

turbocab
    Deltagare

Hmm, hur är det med Nääs slott kanske?

Några på STCS har annonserat sin närvaro, så det kan nog bli en liten display av alla möjliga Saabar detta! Nu håller vi flaggan högt för Saab inför Göteborgarna och visar att Saab finns minsann!

tommy
    Deltagare

Skulle vara kul och möta upp, bor strax utanför Götet. Har dock problem med mina förgasare, kanske finns någon duktig som kan hjälpa mig.

mvh Tommy

exceller8
    Moderator

Vi drar till Nääs efter träffen på Götaplatsen då, kaféet ska vara öppet på söndag pga en vårmarknad där! G-P kommer också, en reporter ringde mig i morse när jag vaxade bilen! 😉

exceller8
    Moderator

Det blev 11 bilar men ingen G-P-reporter denna gång! Väldigt trevligt i alla fall!!! Här kommer några bilder:

turbocab
    Deltagare

Stort tack Karl för en skön tur i 2-taktarn, min första! En brutalt annorlunda upplevelse jmf med og900. HOppas jag inte satte för mkt og900cab-griller i huvet på dig? 🙂

Vi kör nästa träff igen snart hoppas jag, och då med lite tidiga og900 också, vore kul? Petter?

petter.w
    Deltagare

Inte helt omöjligt… 🙂 Blir det i göteborg då igen?

//Petter

exceller8
    Moderator

Göteborgs-träffarna är alltid i Göteborg! 😉
    Det blir nog 2-3 stycken till under säsongen! Kom gärna med förslag till mig eller Karl om ni har några idéer på utflyktsmål eller var vi ska träffas eller så!

Karl Ask
    Moderator
    Turbocab wrote:
    Stort tack Karl för en skön tur i 2-taktarn, min första! En brutalt annorlunda upplevelse jmf med og900. HOppas jag inte satte för mkt og900cab-griller i huvet på dig? 🙂

Vi kör nästa träff igen snart hoppas jag, och då med lite tidiga og900 också, vore kul? Petter?

Nöjet var på min sida.
    Det var riktigt trevligt att åka cab också, man blir sugen att ha en. 😛

Lite bilder från träffen;

Vi stannade vid Nääs slott för att ta en fika.

Jag tyckte att det blev en lyckad träff.

Skall vi ha någon i Maj?

petter
    Deltagare

Ni verkar ha haft skoj! Tyvärr kunde jag inte dyka upp, var tvungen att ägna mig åt brukisen (imolaröd NG900) inför långresa. Efteråt hade den nog dugt fint trots att den bara är tolv år. 🙂 Och V4:n dvalar fortfarande…

Mvh Petter

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng