Svar till: Orio och nyproduktion av plåt till våra äldre saabar
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Orio och nyproduktion av plåt till våra äldre saabar / Svar till: Orio och nyproduktion av plåt till våra äldre saabar
Jag är helt medveten om att jag inte är bäst, och framförallt att jag har varit sämre. Lagningen av skärmkanten som gjordes för ganska exakt 13 år sen under sämsta möjliga förutsättningar. jag Hoppas att jag har blivit bättre sen dess.
Jag kan tycka att du reagerar ganska kraftigt när jag ger en pik likt den du gav mig (av ingen uppenbar anledning).
Ger man sig in i leken så ska man väl leken tåla..?
att tala nedlåtande om det som folk gör brukar aldrig falla väl, dels finns det olika sätt att se på saker men dels finns det olika nivåer av kunskap/skicklighet..
Att rostlaga uselt så att nått håller i bara 2-3 år är ju ofta mycket bättre än att skrota bilen (såvida det inte blir trafikfarligt då). Att plocka ner en fungerande bil för delar när det det finns andra lösningar är en knepigare fråga.
Ska du skriva på ett öppet forum, speciellt i den tonen, så måste du räkna med mothugg. Precis som om du hade sagt det ansikte mot ansikte med en annan människa.