52mjtj

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • maj 2, 2013 kl. 12:35 #55219

      ja du kälkan,tänkte snygga till garnityret lite,kan ju inte köra med det längre har börjat slamra.
      Dicst,b ( står stansat på kolven) kolv bör ligga på 69,9?? b cyl ligger väl på 70 styvt.Har du några hör av dej./Mats

        februari 27, 2013 kl. 21:15 #52823

        Hej Kälkan,anmäler troligtvis 2-stroken :AP till 11 maj med gruskörning
        Vi hade ju en kanondag förra året,så hoppas på ännu en lyckad SAAB-dag med gofika och mycket annat :AP /Mats

          augusti 26, 2012 kl. 16:22 #46815

          Tack för bra arrangemang,gott fika o fina priser.Kul med bästa bilförstörelsepriser,eller hur Magnus o Leif?
          Bifogar här några filmsnuttar /Mats

          http://www.youtube.com/watch?v=CJX_bIB2jXw&feature=youtu.be
          http://youtu.be/sz162tExK2o
          http://youtu.be/1SUabxR_Mmo

            augusti 22, 2012 kl. 21:38 #46742

            Hej kälkan,har tyvärr inte fått v4:an att gå riktigt så det blir tvåtaktsrök,bara nu kolvlagningen håller :weld2 ,gasar så länge det går :h !! Hoppas nu på fint väder o mycke fölk.Det där med tårtan låter gött./ Mats

              juli 12, 2012 kl. 21:45 #45673

              Hej Kälkan, anmäler mig till grussprutet 25 augusti,tar nog tvåtaktaren så jag kan testa kolvlagningen.
              Ska bli kul o gasa lite,man ska ju passa på när det finns möjlighet på avlysta vägar.
              Kom igen alla ni därute o anmäl er!/Mats

                april 23, 2009 kl. 20:16 #139010

                Hej arrangörer,vill anmäla 1st 96TT -62 o 1st 96V4 -67 till Karlskronaträffen
                Vi har ju fina vägar o museet ska bli kul o uppleva! Ser ut att bli fint väder också!
                Har det blivit ett 30-tal anmälningar?

                MVH MP