ja du kälkan,tänkte snygga till garnityret lite,kan ju inte köra med det längre har börjat slamra.
Dicst,b ( står stansat på kolven) kolv bör ligga på 69,9?? b cyl ligger väl på 70 styvt.Har du några hör av dej./Mats
Hej Kälkan,anmäler troligtvis 2-stroken :AP till 11 maj med gruskörning
Vi hade ju en kanondag förra året,så hoppas på ännu en lyckad SAAB-dag med gofika och mycket annat :AP /Mats
Hej kälkan,har tyvärr inte fått v4:an att gå riktigt så det blir tvåtaktsrök,bara nu kolvlagningen håller :weld2 ,gasar så länge det går :h !! Hoppas nu på fint väder o mycke fölk.Det där med tårtan låter gött./ Mats
Hej Kälkan, anmäler mig till grussprutet 25 augusti,tar nog tvåtaktaren så jag kan testa kolvlagningen.
Ska bli kul o gasa lite,man ska ju passa på när det finns möjlighet på avlysta vägar.
Kom igen alla ni därute o anmäl er!/Mats
Hej arrangörer,vill anmäla 1st 96TT -62 o 1st 96V4 -67 till Karlskronaträffen
Vi har ju fina vägar o museet ska bli kul o uppleva! Ser ut att bli fint väder också!
Har det blivit ett 30-tal anmälningar?
MVH MP
Författare
Inlägg
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem