Det vore jättehyggligt. Jag kan skicka en bild kan Du kolla att det är samma men då behöver jag tel nr för SMS eller email adress.
Det skall jag gärna prova, bara Du talar om vad LMM är och var jag hittar kabelanslutningen!
Björn
Blinket är väldigt kort. På mina andra bilar tänds CE-lampan och lyser även en stund efter det motorn startats för att kolla att allt fungerar, så jag tror inte CE-systemet fungerar men vet inte var jag skall leta för att finna felet.