gurkodlarn
Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
juli 13, 2015 kl. 15:37 #376707
Åker Norrut till dorotea från nyköping den 20/7 så transport kan lösas om du bor nånstans efter vägen.
januari 22, 2015 kl. 19:37 #201207Problemet är löst! visade sig att en kabel som går från tändmodulen till varvräknaren hade fått för sig att skaffa jord på egen hand. vilket i sin tur kortslöt tändningen. när jag kopplade ur varvräknaren hoppade den igång som inget hade hänt.
januari 21, 2015 kl. 10:19 #201162Hej Johannes! Bilen har ställbar tändning! Har fått lite olika förslag på vilket system den har. Han som byggt bilen hävdar att det är ifrån en 900s, vilket i mitt huvud innebär lucas. Andra hävdar att jag har från en t16 upp till 88, vilket jag fattar som är LH-jetronic.
Hur ser jag enklast som vilket är vilket? Jag är rätt ny i 900svängarna. Har mest grejat med v4a innan.
När det kommer till effekt så skäms den inte! :race sitter för närvarande lättat svänghjul och rullar på etanol på sommarhalvåret. Nöp även en portad 2.3 topp som var till salu här på forumet som ska på inom kort 🙂 fattas bara kammar från en 84-86 turbo :wrench
oktober 7, 2013 kl. 20:40 #59979Nån som har koll på vilken storlek ska det vara på själva lyktorna?
juli 6, 2009 kl. 18:00 #142426kanske är dax att ta reda på min farmors kusins noguatbruna combi coupe :S
om inte hans oförskämda barnbarn har förstört den 🙁
juli 2, 2009 kl. 21:15 #142276står en brun i tullingsås utanför strömsund.
till salu om jag inte minns helt fel.
MVH//William
juni 30, 2009 kl. 03:05 #142163okej det va ju riktigt bra att höra 🙂
dock det här med turbo. det blir väl rätt otrevligt med försäkring? är ju bara 20år så det blir väl rätt dyrt? annars hade jag inte tvekat 🙂
-
FörfattareInlägg
