gurkodlarn

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • juli 13, 2015 kl. 15:37 #376707

      Åker Norrut till dorotea från nyköping den 20/7 så transport kan lösas om du bor nånstans efter vägen.

        mars 24, 2015 kl. 15:10 #202671

        Hittat länkarmar! Annonsen kan tas bort 🙂

          januari 22, 2015 kl. 19:37 #201207

          Problemet är löst! visade sig att en kabel som går från tändmodulen till varvräknaren hade fått för sig att skaffa jord på egen hand. vilket i sin tur kortslöt tändningen. när jag kopplade ur varvräknaren hoppade den igång som inget hade hänt.

            januari 21, 2015 kl. 10:19 #201162

            Hej Johannes! Bilen har ställbar tändning! Har fått lite olika förslag på vilket system den har. Han som byggt bilen hävdar att det är ifrån en 900s, vilket i mitt huvud innebär lucas. Andra hävdar att jag har från en t16 upp till 88, vilket jag fattar som är LH-jetronic.

            Hur ser jag enklast som vilket är vilket? Jag är rätt ny i 900svängarna. Har mest grejat med v4a innan.

            När det kommer till effekt så skäms den inte! :race sitter för närvarande lättat svänghjul och rullar på etanol på sommarhalvåret. Nöp även en portad 2.3 topp som var till salu här på forumet som ska på inom kort 🙂 fattas bara kammar från en 84-86 turbo :wrench

              oktober 7, 2013 kl. 20:40 #59979

              Nån som har koll på vilken storlek ska det vara på själva lyktorna?

                juli 6, 2009 kl. 18:00 #142426

                kanske är dax att ta reda på min farmors kusins noguatbruna combi coupe :S

                om inte hans oförskämda barnbarn har förstört den 🙁

                  juli 2, 2009 kl. 21:15 #142276

                  står en brun i tullingsås utanför strömsund.

                  till salu om jag inte minns helt fel.

                  MVH//William

                    juni 30, 2009 kl. 03:05 #142163

                    okej det va ju riktigt bra att höra 🙂

                    dock det här med turbo. det blir väl rätt otrevligt med försäkring? är ju bara 20år så det blir väl rätt dyrt? annars hade jag inte tvekat 🙂