morronrost

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • maj 24, 2024 kl. 03:48 #515389

      Bra jobbat!

        maj 19, 2024 kl. 18:21 #515294

        Vad kul att se någon lite yngre än mig som också har fastnat för 900:an! Gjorde samma utveckling från datornörd till bilnörd. 😉

         

        För att förhindra att hjulmuttrarna sitter som berget så får du ta och smörja gängan när du väl fått av hjulen! Jag rekommenderar också biltemas ledhantag för detta, riktigt bra faktiskt.

        Angående rosten på skärmkanten så ser den lite för kexig ut för att bara kunna spackla. Blir nog svets på den också.

         

        Lycka till!