twostroke

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • februari 1, 2009 kl. 22:36 #134640

      Kanon! TACK!

        november 13, 2007 kl. 12:31 #114503

        jo jag har monterat den enligt tändlägesmarkeringen på veven. men hur ska man vrida? när är det bra? mäta?

          november 12, 2007 kl. 19:25 #114476

          okej! har monterat fördelaren och kopplat in den. och det verkar funka med sladdarna som du sa Dicst. tack! Men hur justerar man tändningen när det inte finns några brytare?

            november 12, 2007 kl. 19:22 #114475

            brukar inte alltid 1:ans cylinder vara närmast vattenpumpen? Men jag såg det i VHB jag med.

              november 1, 2007 kl. 23:32 #113996

              ingen aning… =/ köpte den på tradera!

                oktober 31, 2007 kl. 00:15 #113927

                bosch nummer på modulen är 0 227 100111

                nummret på fördelaren är 0237 304029 pgfu6

                om det säger nån något!?

                den är an induktivtyp.

                  oktober 27, 2007 kl. 16:24 #113752

                  som en vanlig fördelare =) bosch tändmodul kan kolla vad det är för märke på fördelaren!

                    oktober 26, 2007 kl. 23:59 #113741

                    okej.. =) tändmodulen är lös….

                      oktober 26, 2007 kl. 17:48 #113730

                      det går sladdar till tändmodulen redan..!?

                      så vart ska den sitta? tändspole?