jo jag har monterat den enligt tändlägesmarkeringen på veven. men hur ska man vrida? när är det bra? mäta?
okej! har monterat fördelaren och kopplat in den. och det verkar funka med sladdarna som du sa Dicst. tack! Men hur justerar man tändningen när det inte finns några brytare?
brukar inte alltid 1:ans cylinder vara närmast vattenpumpen? Men jag såg det i VHB jag med.
ingen aning… =/ köpte den på tradera!
bosch nummer på modulen är 0 227 100111
nummret på fördelaren är 0237 304029 pgfu6
om det säger nån något!?
den är an induktivtyp.
som en vanlig fördelare =) bosch tändmodul kan kolla vad det är för märke på fördelaren!
okej.. =) tändmodulen är lös….
det går sladdar till tändmodulen redan..!?
så vart ska den sitta? tändspole?