Har 9-3 , var helt hopplös att stå i kö med i Göteborgstrafiken.Hade ibland 600rpm och ibland 900rpm. Lite ojämn gång.
Bytte till annat gasspjäll, blev så gått som perfekt efter det.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem