G O D J U L & G O T T N Y T T Å R ! ! !
- Detta ämne har 11 svar, 9 deltagare, och uppdaterades senast 2002-12-24 21:51 av
Anonym.
-
FörfattareInlägg
-
december 21, 2002 kl. 18:35 #67226Instämmer verkligen i alla lovord till dig Martin och din nya kollega-tack för ert engagemang som gör detta forum till något alldeles extra! Från mig till er alla i klubben:HA EN RIKTIGT SKÖN HELG!/KG
Anonymdecember 21, 2002 kl. 20:12 #67227Kan inte säga det bättre själv Martin. Instämmer i vartenda ord du skriver.
Vi här nere i södern önskar alla Saab-klubbens medlemmar och besökare på på denna sida EN GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR !!!
Mvh Ulf
Ordförande SAAB-SkåniaAnonymdecember 23, 2002 kl. 10:13 #67229God Jul alla som hjälpte mig med delar och info vid min 96:a renovering förra vintern. Denna vinter vår är det en P1800 som renoveras…… Hoppsan!, Kan dock bara säga att en aktivare hemsida än Saab klubben har jag aldrig skådat!!!! Den har det allra bästa upplägget jag skådat på någon klubbsida, och jag surfar på många!
Vi syns på träffar i sommar när solen skiner och röken ligger tung över nejden…Thomas Jansson
Örbyhus
Tack för alla trevliga och vänliga ord! Barnen är lagda, granen är klädd och allt är förberett för morgondagen. En kall Staropromen är upphälld i glaset och lugnet lägrar sig.

Undrar om jag får Saabboken om 99-900 som jag önskat mig av Tomten… :rolleyes: Som sagt, God Jul på er alla glada Saabtokar i när och fjärran!
Hej alla glada.
Jag satt och flödesprovade en gammal trimförgasare till en SAAB 92 när klockan slog om till Julafton.
Visst är livet underbart.
Tack för ett fantastiskt trevligt år med många roliga evenemang alla ni som engagerat er i träffar och race allt i från styrelsefolk till tävlande i historisk rally och racing.
Ni ser till att hålla våra gamla SAAB:ar kvar i folks medvetande och syns vi så finns vi.God Jul alla andra SAAB-tokar önskar
XP-Niklas
Anonymdecember 24, 2002 kl. 21:51 #67235God jul och gott nytt år till alla saab fantaster
och tack Martin och alla andra som orkar hålla saab sidan rullande.
Själv har jag skickat hem tjocka släkten och njuter nu i lugn och ro av saab sidan och en god
doubble chocolate stout.
GOTT NYTT SAAB ÅR TILL ALLA

MVH……..
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

