G O D J U L & G O T T N Y T T Å R ! ! !

Forum / Övrigt / Off Topic / G O D J U L & G O T T N Y T T Å R ! ! !

  • Detta ämne har 11 svar, 9 deltagare, och uppdaterades senast 2002-12-24 21:51 av Anonym.
  • Författare
    Inlägg
    • december 21, 2002 kl. 13:26 #9092

      Alla våra besökare önskas en God Jul och ett Gott Nytt år! Må klapparna bli hårda förutom en original överdragsklädsel till din ögonsten!
      [image]http://www.saabklubben.com/temp/renrace.gif[/image]

        december 21, 2002 kl. 15:32 #67224

        God Jul själv Martin (och alla andra!!)!!!

        Det tål att upprepas, du gör ett kanonjobb!

        Mvh Petter & Einar, som sussar i garaget men längtar ut till vägarna

          december 21, 2002 kl. 18:20 #67225

          Hejsan!!
          Vill också önska dig, Martin och alla andra en RIKTIGT GOD JUL!!
          ”Tobbe”

            december 21, 2002 kl. 18:35 #67226

            Instämmer verkligen i alla lovord till dig Martin och din nya kollega-tack för ert engagemang som gör detta forum till något alldeles extra! Från mig till er alla i klubben:HA EN RIKTIGT SKÖN HELG!/KG

              Anonym
              december 21, 2002 kl. 20:12 #67227

              Kan inte säga det bättre själv Martin. Instämmer i vartenda ord du skriver.
              Vi här nere i södern önskar alla Saab-klubbens medlemmar och besökare på på denna sida EN GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR !!!
              Mvh Ulf
              Ordförande SAAB-Skånia

                december 21, 2002 kl. 21:45 #67228

                Även jag vill önska alla SaabTokar en Glad (h)jul och ett Gott Nytt (Saab) År.

                /William

                  Anonym
                  december 23, 2002 kl. 10:13 #67229

                  God Jul alla som hjälpte mig med delar och info vid min 96:a renovering förra vintern. Denna vinter vår är det en P1800 som renoveras…… Hoppsan!, Kan dock bara säga att en aktivare hemsida än Saab klubben har jag aldrig skådat!!!! Den har det allra bästa upplägget jag skådat på någon klubbsida, och jag surfar på många!
                  Vi syns på träffar i sommar när solen skiner och röken ligger tung över nejden…

                  Thomas Jansson
                  Örbyhus

                    december 23, 2002 kl. 11:20 #67230

                    kan bara instämma i det alla andra säger att det är en kanon sida o kanon bra saab klubb go jul å go jul mat mvh niklas

                      december 23, 2002 kl. 19:10 #67232

                      God Hjul alla därute… Själv så ska ge min lilla rally V4:a en fin julklapp på juldagen, 4 spikdäck på svarvade fotbollsfälgar, sen så ska det gasas på annandagen..

                        december 23, 2002 kl. 22:41 #67233

                        Tack för alla trevliga och vänliga ord! Barnen är lagda, granen är klädd och allt är förberett för morgondagen. En kall Staropromen är upphälld i glaset och lugnet lägrar sig.

                        Undrar om jag får Saabboken om 99-900 som jag önskat mig av Tomten… :rolleyes: Som sagt, God Jul på er alla glada Saabtokar i när och fjärran!

                          december 24, 2002 kl. 00:29 #67234

                          Hej alla glada.

                          Jag satt och flödesprovade en gammal trimförgasare till en SAAB 92 när klockan slog om till Julafton.

                          Visst är livet underbart.

                          Tack för ett fantastiskt trevligt år med många roliga evenemang alla ni som engagerat er i träffar och race allt i från styrelsefolk till tävlande i historisk rally och racing.
                          Ni ser till att hålla våra gamla SAAB:ar kvar i folks medvetande och syns vi så finns vi.

                          God Jul alla andra SAAB-tokar önskar

                          XP-Niklas

                            Anonym
                            december 24, 2002 kl. 21:51 #67235

                            God jul och gott nytt år till alla saab fantaster
                            och tack Martin och alla andra som orkar hålla saab sidan rullande.
                            Själv har jag skickat hem tjocka släkten och njuter nu i lugn och ro av saab sidan och en god
                            doubble chocolate stout.
                            GOTT NYTT SAAB ÅR TILL ALLA

                            MVH……..

                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.