-80tals Customizing

Forum / Övrigt / Off Topic / -80tals Customizing

Visar 3 inlägg - 61 till 63 (av 63 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • juli 8, 2012 kl. 21:01 #45534

      Såg lite trevliga byggen i Västerås i helgen. 😉

      Ett stycke Rambler som var till salu. 😉

      En Ford Taunus 2000 GXL -74, enligt transportstyrelsen.

      En Ford Tudor -38, med en välbekant taklinje. 😉 Har varit uppe i Saab customizingtråden med, men inte framifrån.

      Sen en bonusbild på min kusins choppade Buick Skylark Custom. 😉

        juli 8, 2012 kl. 21:13 #45536

        Underbart!! :AP

          juli 8, 2012 kl. 21:15 #45538

          http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=162960&album=37557

          Kolla gärna resten av bilderna och lämna en kommentar om ni vill. :TY

        Visar 3 inlägg - 61 till 63 (av 63 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.