As grym OG900

Forum Modellspecifika forum OG900 As grym OG900

Detta ämne innehåller 7 svar, har 8 deltagare, och uppdaterades senast av 2010-12-18 23:29.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare

prostreet
    Deltagare

Hej vad de går! Riktig sleeper.

http://www.youtube.com/watch?v=fYpLzIiW8O8&feature=player_embedded#” onclick=”window.open(this.href);return false;!

(Dock kanske inte rätt avdelning? 🙄 )

Beeos
    Deltagare

Flyttade den till en mer passande avdelning 🙂

joh900
    Deltagare

Hej!

Den där… går 😯

Jag tror jag har sett denna filmen förut? Isåfall är den kanske 3-4år gammal, om det nu är samma bil. I den filmen jag tänker på så är det i alla fall också en vit 900 5d trubbnos med, plåtfälgar med rostfria navkapslar över hjulmuttrarna och ”lagom” vässad B202. Har garanterat bild och kanske film på denna bil… nånstans. 🙄

EDIT: Var nog samma bil, finns att beskåda här

MVH

turbocab
    Deltagare

Jepp, läcker kärra… Men är den i drift än? Verkar ju som att stakarna gick åt helvete där? Garagetbilden tänker jag på….

peter
    Deltagare

@turbocab wrote:

Jepp, läcker kärra… Men är den i drift än? Verkar ju som att stakarna gick åt helvete där? Garagetbilden tänker jag på….

Tror inte denna bilen lever längre, va nog ingen större tillförlotlighet me den setupen:) Om inte jag fått det hela om bakfoten så är det samma person som äger världens snabbaste saab 99:a 🙂 rätta mig om jag har fel.

jesprut
    Deltagare

Menar du Gustav ifrån Umeå med saab 99 quattro -69an ? 🙂 709whp 700Nm@2.5Bar 😀

torbo
    Deltagare

Vad turbon är långsam?

Tar ju lång tid innan den trycker på? 🙄

strongman
    Deltagare

Är det någon som vet specen på den?

Tycker inte den går nämnvärt bättre än min f.d, men givetvis svårt att uttala sig från en såpass ”dålig” film, visar ju inte direkt exakt hastighet etc 🙂

Mvh

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng