Bakrutan nummer fyra nådens år 2002

Forum Klubbinformation Styrelsen informerar / Hemsidan Bakrutan nummer fyra nådens år 2002

• Detta ämne har 17 svar, 10 deltagare, och uppdaterades senast 2003-01-08 22:15 av .
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
  • Författare
    Martin
    Deltagare

Hej i vinterkylan!

Bakrutan nummer fyra är färdigtryckt och skickas till medlemmarna någon av de närmaste dagarna. Med Bakrutan följer Saabklubbens praktiska lilla julklapp till våra trogna medlemmar. Ni får väl be att någon anhörig öppnar kuvertet för er och lägger undan julklappen för att inte förekomma tomten. Vad kan det vara tro?

Vi skickar också med ett inbetalningskort för år 2003. Nytt för 2003 är att vi önskar inbetalningen tidigare för att underlätta hantering med mera.

martin valentin
    Deltagare

Gud vad spännande!!!!!!!!! Är det Saab eller Bakruterelaterad julgodispryl??? Kan du ge en ledtråd???? Nyttopryl eller nöjespryl eller både och??? Finns det nåt samband med att den skickas ut tillsammans med Bakrutan????

Valentin

Martin
    Deltagare

Du skulle bara veta. Må denna hemlighet bevaras till den 24:e
    Vem som arbetat i Tomtens verkstad kommer att avslöjas när tid är på en framträdande plats.
    Men att Tomtens verkstad ligger norrut är allom bekant

anonymous
    Deltagare

Jag tror att det är inbetalsningskortet som är julklappen!

Magnus E
    Deltagare

Jag har inte fått nummer 4 av bakrutan och ingen julklapp heller och det är dan före dan´.

Saab 96 -61 Saab 97 -72 Saab 900 -95

Jag ber om ursäkt för eventuella stavfel, jag är dyslektiker
    Magnus E

Martin
    Deltagare

Leveransen av julklappen höll dessvärre inte utlovad tid. Vi var på väg att skicka ut Bakrutan utan julklapp. Med julklappen kom i sista stund.

Bakrutan MED julklappen är nu under distribution via Saab och posten

GOD JUL på Eder allihop!

Bengt Åkesson
    Deltagare

Trevligt! Då får man sig en högtidsstund sittande bland all glöggdoft och barrande granar.

[image]http://home.swipnet.se/~w-112509/jultomte.gif[/image]

God Jul o Gott Nytt År!

/B

Bengt Åkesson
    Deltagare

Någon som fått tidningen?

Posten är inte snabb i dessa helgtider. Fick ett brev idag som var postat den 13e och skall vara behandlat före årsskiftet.

Skulle kanske skaffa en högerstyrd 95a och köra posten själv?

Gott nytt på er i alla fall!

/B

Lollo
    Deltagare

Hej.
    Nu har den kommit.
    Tackar för (h)julklappen som är användbar dennna års tid.

Så har den då äntligen kommit! Kul att min ”Kermit” hamnat på omslaget. Tack för det Ulf och för alla trevliga artiklar!

tobbe99
    Deltagare

Jepp, jag har också fått den. Tack så mycket för julklappen!
    ”Tobbe”

Martin
    Deltagare

Kul! Den kom i min låda idag också. Som ni säkert förstår var det ingen ide att vänta med den julklappen till nästa nummer i tö-tid. Det hade kanske betraktats mer som ett dåligt skämt…

En separat försändelse hade kostat för mycket för klubbkassan. Återstod att lura våra medlemmar på julklappen alternativt att skicka Bakrutan några dagar senare. Den gick iväg veckan innan jul, men maskineriet jobbar trögt i juletid med mycket klämdagar. Hursomhelst, jag tycker att det är ett trevligt nummer. Bra jobbat!

perhaninge
    Deltagare

Tack för julklappen, ”synd” att den var så fräsch, den hamnade i samlarskåpet tillsammans med småbilarna.

Per/Haninge

Bengt Åkesson
    Deltagare

Till o med Skåne har fått vinter så julklappen kom i lagom tid.

/B

Martin
    Deltagare

Per, du kan med gott samvete använda julklappen till det den är till för. Fler kommer att finnas till salu i klubbshoppen.

Det är Martin Stenlund som har tagit fram den. Äras den som äras bör.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng