Behöver hjälp med hel- och halvljusproblem!
- Detta ämne har 18 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2006-05-02 19:53 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Behöver hjälp med hel- och halvljusproblem!
Hehe, tack emul men vet ni vad, jag löste problemet!
Allt tack vare er, som vanligt. Jag åkte hur som helst till Bildemonteringen innan de stängde för att köpa ett relä, för att slippa inse senare att relät var trasigt och att bildemonteringen då hunnit stänga. Jag bytte relä, och vips. Allt fungerade som vanligt igen.
Nu är det bara parkeringsljuset som inte fungerar helt, sen är det bara att åka upp till besiktningen!
Det blev inpå mållinjen detta, ett stooort tack till alla er som kom med hjälpande tips! Ni är i sanning de som står högst bland V4-vetarna!
Hoppas allt annat är OK nu då, så Du slipper återbesök.
Lycka till!!!
MO
Tack ska ni ha!
Jag har en gör-det-själv-bok, men den behandlar mestadels det mekaniska och inte så mycket det elektriska. Jag ska beställa verkstadshandboken, den är säkerligen mycket behändig. Något säger mig att jag kommer att behöva den efter imorgon, men det tar vi då. 
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem