Classic Rally tv4+

Forum / Övrigt / SSR / Classic Rally tv4+

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • oktober 17, 2007 kl. 19:09 #113393

      Trist att man inte har en programledare som skulle kunna kommentera tävlingen med något mer än ”Öh, ere stålet som gäller eller?” så fort han sticker in micken i en bil. För mycket ”Fy :skull: va ball, det här va äcksjönn!” för min smak. Men visst tittar jag…

        oktober 17, 2007 kl. 19:29 #113394

        Upptäckte just att det sänds nu på Tv4 sport :applause:

        Tydligen sändes avsnitt 2 ikväll mellan 2100-2130, då vet man det till nästa vecka 🙂

          oktober 18, 2007 kl. 13:06 #113422

          Programet ifråga görs av min gamla arbetgivare TITAN televsion, så det innebär att detta är ett lågbudget pgm med smal budget, överarbetade, underbetalda loggare, batchare och klippare, smal förberarbetnigstid, kass redaktionellt arbete, billigaste och kassaste kamererna på marknande o extremt snabb klippningtid, noll kronor i bildbearbetning. allt detta skiner igenom hela pgm. Alltså en helt vanlig typisk produkt från TITAN televsion (som är känd i branchen för göra billiga pgm) så förväntar inte er för mycket av folket från östermalm 😀

          Skvaller från inspelningsplats, Persbrant var så omöjlig att ha att göra med när hans bil kångla, så dom var tvungen att följa andra deltagare, bland annat killarna med saaben som vattenslangen brast för, dom var postiva o glada, så där är anledningen att andra bilar o folk fick vara med för detta är egentligen persbrant pgm, (med det visste ni redan)

            oktober 18, 2007 kl. 13:27 #113424

            Visst, kritiken är till viss del befogad, men jag tycker att det positiva i att något så fantastiskt trevligt som gammelbilsrally överhuvudtaget visas på TV, vida överskuggar det negativa!

            Tack TV4+! :worshippy:

            Anser
            Pelle

              oktober 19, 2007 kl. 08:32 #113452

              Ja det minsta man kan säga är att pogramet är riktat mot Persbrant :banghead:.

              Men själv gillade jag när den lätt överdrivna pogramledaren fick åka med Daniel Karlsson i en WRC bil, det är var jag kallar rally känsla :applause:.

              Pogramledaren fick verkligen reda på hur det är att åka i rally bil.

              Men varför skall det altid var lågbudget och kass pogramledare när det för en gång skull vissar rally och gammel bilar i en vanlig tevekanal :banghead:.

              Men nog ändå sittar man där klistrad framför tv på tisdag kvällar kl 21:00. 🙂

            Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.