Classic Rally tv4+
- Detta ämne har 19 svar, 14 deltagare, och uppdaterades senast 2007-10-19 08:32 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Trist att man inte har en programledare som skulle kunna kommentera tävlingen med något mer än ”Öh, ere stålet som gäller eller?” så fort han sticker in micken i en bil. För mycket ”Fy :skull: va ball, det här va äcksjönn!” för min smak. Men visst tittar jag…
Programet ifråga görs av min gamla arbetgivare TITAN televsion, så det innebär att detta är ett lågbudget pgm med smal budget, överarbetade, underbetalda loggare, batchare och klippare, smal förberarbetnigstid, kass redaktionellt arbete, billigaste och kassaste kamererna på marknande o extremt snabb klippningtid, noll kronor i bildbearbetning. allt detta skiner igenom hela pgm. Alltså en helt vanlig typisk produkt från TITAN televsion (som är känd i branchen för göra billiga pgm) så förväntar inte er för mycket av folket från östermalm 😀
Skvaller från inspelningsplats, Persbrant var så omöjlig att ha att göra med när hans bil kångla, så dom var tvungen att följa andra deltagare, bland annat killarna med saaben som vattenslangen brast för, dom var postiva o glada, så där är anledningen att andra bilar o folk fick vara med för detta är egentligen persbrant pgm, (med det visste ni redan)
Ja det minsta man kan säga är att pogramet är riktat mot Persbrant :banghead:.
Men själv gillade jag när den lätt överdrivna pogramledaren fick åka med Daniel Karlsson i en WRC bil, det är var jag kallar rally känsla :applause:.
Pogramledaren fick verkligen reda på hur det är att åka i rally bil.
Men varför skall det altid var lågbudget och kass pogramledare när det för en gång skull vissar rally och gammel bilar i en vanlig tevekanal :banghead:.
Men nog ändå sittar man där klistrad framför tv på tisdag kvällar kl 21:00. 🙂
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem