Classic Rally tv4+

Forum / Övrigt / SSR / Classic Rally tv4+

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 20 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • oktober 9, 2007 kl. 18:34 #16862

      Ni missar väl inte Classic Rally på TV4+ ikväll (tisdag) klockan 2100!!!!

        oktober 10, 2007 kl. 09:34 #113007

        För er som gör det, går programmet i repris runt 23-snåret på söndagar.

          oktober 10, 2007 kl. 19:26 #113050

          synd att man inte har tv4+ 🙁

          A.S

            oktober 16, 2007 kl. 18:59 #113346

            Då var det dags igen. Ge oss lite Saabar nu då!

              oktober 16, 2007 kl. 19:11 #113347

              En mosad grönen tex då 😉

                oktober 16, 2007 kl. 19:35 #113348

                Missade början på programmet men nog är det väl lite väl mycket Persbrandt i programmet?
                Bra inslag med Eken där man får se både avåkningen och hemma hos reportage dagen efter. Det enda jag såg av våran bil var sökarlampan på taket vid parkeringen Örebro Slott. Såg en skymt av Fredrik ivarje fall (tror jag) när han åkte iväg. Klart sevärt program.

                  oktober 16, 2007 kl. 19:42 #113350

                  Det var vinnaren Peter Svenssons Monte Carlo du såg. Min 64:a skymtades bara i början utav programmet.

                  /Fredrik

                    oktober 16, 2007 kl. 19:56 #113352

                    Man kan väl nästan säga att det handlar om Persbrandt som kör midnattsrallyt. Var väl så dom presenterade de?
                    Så att det är mycket Persbrant är inget konstigt.

                    Och enligt mitt tycke inget bra tv program, för korta inslag, och tex i förra programet så fick man ju se den gröna krascha, i nästa program snabb titten. Typiskt tv4 😉 .Det är inte heller den bästa programledaren.

                    Men det Kunde varit värre 🙂

                      oktober 16, 2007 kl. 20:00 #113353

                      Det är ju skitskoj… Vad är alternativet?? Inget rally alls…. Valet blev enkelt… 😉

                        oktober 16, 2007 kl. 20:06 #113355
                        JoelB wrote:
                        krascha. Typiskt tv4 😉

                        VA! 😮

                          oktober 16, 2007 kl. 20:11 #113356

                          så där skrev jag inte hehe, å de me typiskt tv4 så menar jag på att dom visar allt i trailer. 😉

                            oktober 17, 2007 kl. 06:48 #113368

                            😀

                            Allvarligt….jag har inte tv4+ i programutbudet. Är det nån som vet om programmen kommer att sändas i vanliga 4an senare?

                            Appropå Persbrandt, han drar mycket troligt upp tittarsiffrorna på så vis att ej rally/motor intresserade också tittar. T.e.x. min sambo som är helt ointresseras av motor skulle garanterat ha sett programmen med fuktiga ögon… 🙁
                            Sen undrar jag varför rallyt bara kördes i södra sverige den här omgången?

                            Motorhobbyn borde tjäna på uppmärksamheten som han ju ändå är med och skapar.

                              oktober 17, 2007 kl. 10:38 #113377

                              Vilket tillfälle! Då tycker jag du ska föreslå din sambo att ni minsann kan ställa upp bägge två nästa år i din egen bil

                                oktober 17, 2007 kl. 13:48 #113383

                                Stefan W

                                Hade tänkt tipsa om http://www.tv4-anytime.se, men det verkar inte som om de fått med Classic Rally där. Och chansen att det dyker upp i ”vanliga” TV4 fär väl anses som minimal. Trots Persbrandts medverkan anses nog rally med gamla bilar lite för smalt för att visas i kanalen som givit oss ”Idiot 2007”.

                                Inte heller piratbukten verkar ha några avsnitt av Classic Rally att erbjuda. Hade annars hoppats på det själv, eftersom kampen mellan Grönholm och Loeb fick mig att missa den senaste söndagsreprisen.

                                  oktober 17, 2007 kl. 19:00 #113392

                                  Dick! Vad har för nytta av en kartläsare som skulle kolla mer efter Persbrandt än på kartan 😀

                                  Chakka!… Ajdå, jag fick tips på jobbet idag om just tv4 anytime men då slocknade det hoppet nu. Jag hoppas nån i vänkretsen spelat in Rallyt.

                                  Smalt förresten, du har nog rätt i det, jag fattar inte hur dom tänker, kostar dom på att spela in det så borde dom väl vilja visa det också, det kommer nog i vanliga 4an också så småningom, om ett halvår eller så.

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 20 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.