Classic Rally tv4+
- Detta ämne har 19 svar, 14 deltagare, och uppdaterades senast 2007-10-19 08:32 av
kalle .p.
-
FörfattareInlägg
-
Missade början på programmet men nog är det väl lite väl mycket Persbrandt i programmet?
Bra inslag med Eken där man får se både avåkningen och hemma hos reportage dagen efter. Det enda jag såg av våran bil var sökarlampan på taket vid parkeringen Örebro Slott. Såg en skymt av Fredrik ivarje fall (tror jag) när han åkte iväg. Klart sevärt program.Man kan väl nästan säga att det handlar om Persbrandt som kör midnattsrallyt. Var väl så dom presenterade de?
Så att det är mycket Persbrant är inget konstigt.Och enligt mitt tycke inget bra tv program, för korta inslag, och tex i förra programet så fick man ju se den gröna krascha, i nästa program snabb titten. Typiskt tv4 😉 .Det är inte heller den bästa programledaren.
Men det Kunde varit värre 🙂
😀
Allvarligt….jag har inte tv4+ i programutbudet. Är det nån som vet om programmen kommer att sändas i vanliga 4an senare?
Appropå Persbrandt, han drar mycket troligt upp tittarsiffrorna på så vis att ej rally/motor intresserade också tittar. T.e.x. min sambo som är helt ointresseras av motor skulle garanterat ha sett programmen med fuktiga ögon… 🙁
Sen undrar jag varför rallyt bara kördes i södra sverige den här omgången?Motorhobbyn borde tjäna på uppmärksamheten som han ju ändå är med och skapar.
Stefan W
Hade tänkt tipsa om http://www.tv4-anytime.se, men det verkar inte som om de fått med Classic Rally där. Och chansen att det dyker upp i ”vanliga” TV4 fär väl anses som minimal. Trots Persbrandts medverkan anses nog rally med gamla bilar lite för smalt för att visas i kanalen som givit oss ”Idiot 2007”.
Inte heller piratbukten verkar ha några avsnitt av Classic Rally att erbjuda. Hade annars hoppats på det själv, eftersom kampen mellan Grönholm och Loeb fick mig att missa den senaste söndagsreprisen.
Dick! Vad har för nytta av en kartläsare som skulle kolla mer efter Persbrandt än på kartan 😀
Chakka!… Ajdå, jag fick tips på jobbet idag om just tv4 anytime men då slocknade det hoppet nu. Jag hoppas nån i vänkretsen spelat in Rallyt.
Smalt förresten, du har nog rätt i det, jag fattar inte hur dom tänker, kostar dom på att spela in det så borde dom väl vilja visa det också, det kommer nog i vanliga 4an också så småningom, om ett halvår eller så.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
