Däcktryckövervakning?

Forum / Modellspecifika forum / NG9-5 / Däcktryckövervakning?

  • Författare
    Inlägg
    • januari 29, 2026 kl. 20:38 #526104

      Hej

      Fungerar Opel Insignias däcktryckssensorer till 9-5 2011?

        maj 16, 2026 kl. 08:51 #528079

        Hej. Tydligen ingen här på forumet som vet om det passar. Meddela gärna om du hittat svaret någon annanstans så att den här tråden kan hjälpa andra. Jag har hört talas om att batterierna i TPMS-sensorerna kan ta slut och gissningsvis går det inte att bara byta batteri utan sannolikt är det nya sensorer som gäller. Mvh Bengt

          juni 23, 2026 kl. 23:37 #529364

          Jag kör med dessa i min NG9-5.
          https://www.viktobult.se/sv/tpms/cub-uni-sensor-433-mhz-kombi-metallventil.html

          Har verktyget för att programmera dom också, men antar att det ska fungera att få dom förprogrammerade via viktobult på samma sätt.

          Notera att de enbart klarar upp till 210km/h om jag inte minns fel.

        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.