högtalare fram og900!!

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / högtalare fram og900!!

Visar 4 inlägg - 31 till 34 (av 34 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • april 27, 2013 kl. 18:04 #195600

      Sitter ett par nya dls 424 fram nu på saaben, men tycker inte det är tryck direkt (skvalar bra, men inte mer), blir det bättre när de är inspelade eller behöver de ett slutsteg’?

        april 27, 2013 kl. 21:01 #195602

        En bra huvudenhet gör stoooooooooooooooor skillnad, vad har du för nån?

          april 27, 2013 kl. 21:53 #195603

          Hittade denna i en låda hos en bekant och så bytte vi grejjer med varann. 🙂

          https://www.youtube.com/watch?v=pDu8mqEb1Cw

          En klassiker, tyckte den gjorde sig bra i en gammal saab, men det finns förståss bättre ljudmässigt. men har ett par steg liggandes så undrar om de skulle hjälpa till. 😀

            april 28, 2013 kl. 19:57 #195560

            Läckert. =) Själv köpte jag loss en gammal Knutson med tillhörande steg och kablage förra sommaren. Får se vilken bil den hamnar i dock. 😉 Men den finns där.

          Visar 4 inlägg - 31 till 34 (av 34 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.