K: og900 Airflow kitt, schüssler vinge

Forum Sälj/Köp Delar, köpes och efterlyses K: og900 Airflow kitt, schüssler vinge

Detta ämne innehåller 9 svar, har 5 deltagare, och uppdaterades senast av 2019-05-05 01:02.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare

m.persson86
    Deltagare

Hej

vill köpa ett Airflow kitt, räcker med front/bak del då jag redan har sidopanelerna men kan köpa hela kittet om det inte säljs separat!

letar även efter en schüssler vinge i bra skick!

Mikael Persson

0737714393 – m.persson86@hotmail.com

Saab_ahed
    Deltagare

Hej,
    För schüsslervinge finns denna firma.
    https://www.acm.se/product/schsslervinge-saab-900-1979-1993

exd
    Deltagare

Vad är ett sånt värt?

m.persson86
    Deltagare

Vad är ett sånt värt?

Det vet jag inte riktigt, är ju alltid svårt med beg delar, men är ju också ovanliga så är väl upp till personen som säljer!

• Det här svaret redigerades 2 veckor sedan av .

m.persson86
    Deltagare

Hej, För schüsslervinge finns denna firma. https://www.acm.se/product/schsslervinge-saab-900-1979-1993

Hej dessa känner jag till, men fick även direkt från firman att dom inte rekommenderar denna produkten och när firman som säljer saken inte rekommenderar den kan det inte vara bra kvalitet på tyvärr!

Janne Hagnell
    Moderator

Man kanske ska sluta sälja en produkt man inte rekommenderar..?🙄

96 V4 1975 ”Bollen”
    96 V4 1979 ”Sköldpaddan” (fast eg dotterns)

Johan
    Deltagare

Tolkar texten som att det behövs mer ”elbow grease” än normalt. Grundformen finns ju där. 🙂

Saab_ahed
    Deltagare

Hej.
    Har själv köpt vingen från dom, och visst, den är inte perfekt. Men vill ändå ge credit till firman för att dom är uppriktiga och ärliga över produkten. Finns gott om firmor som inte är det…

1 användare tackade författaren för det här inlägget.

m.persson86
    Deltagare

Hej. Har själv köpt vingen från dom, och visst, den är inte perfekt. Men vill ändå ge credit till firman för att dom är uppriktiga och ärliga över produkten. Finns gott om firmor som inte är det…

Ja att dom både nu skriver det på sin sida, och skrev det i mejlet när jag frågade är bra jobbat, och sen är det ju kul att någon firma ens håller delar till våra gamla bilar!

m.persson86
    Deltagare

vill köpa ett Airflow kitt, räcker med front/bak del då jag redan har sidopanelerna men kan köpa hela kittet om det inte säljs separat!

letar även efter en schüssler vinge i bra skick!

Mikael Persson

0737714393 – m.persson86@hotmail.com

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.