Medlemsmatrikel 2002-03

Forum / Övrigt / Off Topic / Medlemsmatrikel 2002-03

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare

Stenstorparn: Det är ingen hemlighet att man jobbar i försvaret men med vad är kanske lite känsligare. (Jobbar bl.a med Saabgrejor som INTE flyger)

/B

bengt@akesson-motorsport.se

oktober 13, 2002 kl. 17:42 #66166

Hej igen Bengt
        Jag skämtade , Brorsan jobbar också för kronan men han säger alltid att ifall han säger till mig vad han sysslar med, så måste han tyvärr släcka mig efter det. Ha
        Matrikel visade att det tex finns ca 32st 96 -80
        som är blåa.Ifall det är ”Jubbar” vet man ej.
        Sådana fakta kanske en del av oss fantaster är roade av.
        Haet så bra MVH C:Sköld

oktober 14, 2002 kl. 14:20 #66167

Citat::

Ursprungligen postat av Bengt Akesson:
          [qb]Om matrikeln hamnar på nätet så får nog Datainspektionen stora nojan. Sedan vill kanske inte alla skylta med namn och annan info.

/B[/qb]

varför skulle de få ”stora nojan” ?
          ett medlemsregister på nätet (givetvis på en speciell medlemssida med lösenord) är väl inte olagligt?

/Nisse
          Team Gbg
          96 V4 '77b
          9-3 Sport '99

oktober 14, 2002 kl. 15:08 #66168

Hej!
            Lösenord hackar man snabbt igenom om man är lagd åt det hållet.

För klubbens del innebär det att NÅGON under nuvarande matrikels giltighetstid skall administrera dryga 1600 ja/nej om man vill vara med i matrikeln eller ej.

Till det tillkommer eventuella ändringar. Jag är inte detaljinsatt i vad PUL säger i detta fall.

oktober 14, 2002 kl. 23:18 #66169

Hmm. Det är så det är. Man vill ha modell beteckningarna med till varje pris. Potensförlängare alltså? :confused: Tänk så hemskt om man har köpt en 96 deLuxe och om det sedan bara står 96. Det känns inte bra det här. På min 99EMS står det bara kort och gott ”99”

Men nog tycker i alla fall jag att årets matrikel var ett lyft jämfört med tidigare årgångar. Heder till de ansvariga.

oktober 16, 2002 kl. 12:45 #66170

Hejsan!
                Jaha, men om nu en EMS-ägare vill slå en signal eller skicka ett mail till en annan EMS-ägare då?? Nej, jag tycker för min del att modell och ev färg borde stå med i matrikeln. Vill man inte skylta med att man har en åtråvärd modell, så får man väl låta bli att ha med det i matrikeln. Jag är t.ex själv lite freakad på 99 GLi. Då får jag alltså maila alla som har 81:or, för att fråga personligen. Det hade varit värre med EMS och Turbo, som det ju finns fler av. Men som sagt, annars är matrikeln bra.
                ”Tobbe”

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.