Medlemsmatrikel 2002-03
- Detta ämne har 20 svar, 12 deltagare, och uppdaterades senast 2002-10-16 12:45 av
tobbe99.
-
FörfattareInlägg
-
oktober 10, 2002 kl. 14:55 #8924Vill passa på att tacka de som gjort jobbet med medlemsmatrikeln. Snyggt o prydligt. Bravo!
/B
bengt@akesson-motorsport.se
Anonymoktober 10, 2002 kl. 16:41 #66153Kan bara instämma i hyllningskören. Klart bättre än den förra! Snyggt jobbat! Ulf
Hej alla Saabáre….
Jo visst den var hur fin som hälst.Nu kommer min ifrågasättande lilla hinhåle,,,,,,
Vad skall man ha den till,,,, Behövs den ?
Kunde man inte använda klubbens pengar till något roligare ? :confused:Men jag tycker den var fin.
Hoppas inta alla tar illa upp nu :confused:
oktober 10, 2002 kl. 22:43 #66155Om man ser en trevlig Saab m/äldre när man är ute på vägarna så kan man notera bilnr och sedan kika om den finns med. En variant av ”Trainspotting” kanske? Bortse alla andra liknelser med filmen i fråga!

Se om det finns folk i närheten om något spökar när man är ute och åker med gammelbilen.
Boken skall ju, som också omnämns i matrikeln, helt klart vara med i bilen och inte i bokhyllan.
/B
Jag håller inte med utan tycker att det snygga omslaget döljer många fel!
Gerda påpekade direkt Tex att bilarna inte stod i årsmodell ordning = samma ordning som hon hade anmält dom i. Varför? Det borde vara lättfixat & självklart!
Dessutom så är Email adresserna i stora bokstäver = lätt att förväxla för den okunnige.
Min 96-61:a anmäldes som den GT det är men GT försvann visst i hanteringen! Det är inte första gången Eller hur John & Yngve?
Spelar egentligen ingen roll för mig men det gör det säkert för andra som vill veta hur många det finns med i klubben är kända OsvDags att tillsätta en bilintresserad som medlemsregister ansvarig?
/Fredrik
Anonymoktober 12, 2002 kl. 18:23 #66160Det Fredrik och några nämner är ju värt att ta upp som diskussion på styrelsemöte. Sedan tror jag f.ö. att alla vill inte skylta med hela sitt bilinnehav av olika orsaker. Själv räknar jag aldrig matrikeln komplett när det gäller antalet bilar . Mvh Ulf
oktober 12, 2002 kl. 21:41 #66161Hej
Tackar för matrikeln.
Kanske kunde det också ordnas en på nätet ??
Isåfall kanske man kunde sortera fakta efter ens eget smak och önskemål, jag tänker på Tex Liknande program som excel.
Fast med detta vill jag absolut ej att ni tar bort pappersexet.
Tack för ordet ! MVH C.Sköld
oktober 13, 2002 kl. 00:19 #66162Om matrikeln hamnar på nätet så får nog Datainspektionen stora nojan. Sedan vill kanske inte alla skylta med namn och annan info.
/B
oktober 13, 2002 kl. 12:05 #66163Okej Bengt.
Jag fattar vad du menar,men dels är väl så att alla som besöker denna sidan/är med i matrikeln redan är spårbara.
Men det är ju frivilligt att skriva vilka bilar ni har.
Som sagt vad det var bara ett förslag!!

MVH C.Sköld
PS! (Tekniker i försvaret!! får du lämna ut den infon.) :confused: -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.