Medlemsmatrikel 2002-03

Forum / Övrigt / Off Topic / Medlemsmatrikel 2002-03

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
  • Författare

Vill passa på att tacka de som gjort jobbet med medlemsmatrikeln. Snyggt o prydligt. Bravo!

/B

bengt@akesson-motorsport.se

oktober 10, 2002 kl. 14:58 #66151

Ja, den blev verkligen bra.

De som framförallt skall hedras är
        redaktör Mattias Johansson och kassör Mats Carlsson.

oktober 10, 2002 kl. 15:25 #66152

Hej!

Instämmer, en klart lyft mot den förra, som inte heller den var dålig. Fick min lunta igår, så nu ska jag plugga in regnummer i helgen!

Mvh Petter

PS. Ska besöka V4:n min i helgen, förmodligen sista åkturen i år. Men det är snart vår igen!! DS.

Anonym
            oktober 10, 2002 kl. 16:41 #66153

Kan bara instämma i hyllningskören. Klart bättre än den förra! Snyggt jobbat! Ulf

oktober 10, 2002 kl. 21:52 #66154

Hej alla Saabáre….
              Jo visst den var hur fin som hälst.

Nu kommer min ifrågasättande lilla hinhåle,,,,,,
              Vad skall man ha den till,,,, Behövs den ?
              Kunde man inte använda klubbens pengar till något roligare ? :confused:

Men jag tycker den var fin.
              Hoppas inta alla tar illa upp nu :confused:

oktober 10, 2002 kl. 22:43 #66155

Om man ser en trevlig Saab m/äldre när man är ute på vägarna så kan man notera bilnr och sedan kika om den finns med. En variant av ”Trainspotting” kanske? Bortse alla andra liknelser med filmen i fråga!

Se om det finns folk i närheten om något spökar när man är ute och åker med gammelbilen.

Boken skall ju, som också omnämns i matrikeln, helt klart vara med i bilen och inte i bokhyllan.

/B

oktober 11, 2002 kl. 08:33 #66156

Hejsan!
                  Jag tycker också att matrikeln var fin. Jag saknar dock en sak, och det är vilken variant det är på t. ex 99 och 900. Om det är en Turbo, EMS, Gli etc. Detta för att kunna kontakta människor med likadan bil. F.ö är jag jättenöjd!
                  ”Tobbe”

oktober 11, 2002 kl. 21:22 #66157

Jag håller inte med utan tycker att det snygga omslaget döljer många fel!

Gerda påpekade direkt Tex att bilarna inte stod i årsmodell ordning = samma ordning som hon hade anmält dom i. Varför? Det borde vara lättfixat & självklart!

Dessutom så är Email adresserna i stora bokstäver = lätt att förväxla för den okunnige.

Min 96-61:a anmäldes som den GT det är men GT försvann visst i hanteringen! Det är inte första gången Eller hur John & Yngve?
                    Spelar egentligen ingen roll för mig men det gör det säkert för andra som vill veta hur många det finns med i klubben är kända Osv

Dags att tillsätta en bilintresserad som medlemsregister ansvarig?

/Fredrik

oktober 12, 2002 kl. 11:20 #66158

Jag har inte fått nå´n

oktober 12, 2002 kl. 16:54 #66159

Inte jag heller!

Anonym
                          oktober 12, 2002 kl. 18:23 #66160

Det Fredrik och några nämner är ju värt att ta upp som diskussion på styrelsemöte. Sedan tror jag f.ö. att alla vill inte skylta med hela sitt bilinnehav av olika orsaker. Själv räknar jag aldrig matrikeln komplett när det gäller antalet bilar . Mvh Ulf

oktober 12, 2002 kl. 21:41 #66161

Hej
                            Tackar för matrikeln.
                            Kanske kunde det också ordnas en på nätet ??
                            Isåfall kanske man kunde sortera fakta efter ens eget smak och önskemål, jag tänker på Tex Liknande program som excel.
                            Fast med detta vill jag absolut ej att ni tar bort pappersexet.
                            Tack för ordet ! MVH C.Sköld

oktober 13, 2002 kl. 00:19 #66162

Om matrikeln hamnar på nätet så får nog Datainspektionen stora nojan. Sedan vill kanske inte alla skylta med namn och annan info.

/B

oktober 13, 2002 kl. 12:05 #66163

Okej Bengt.
                                Jag fattar vad du menar,men dels är väl så att alla som besöker denna sidan/är med i matrikeln redan är spårbara.
                                Men det är ju frivilligt att skriva vilka bilar ni har.
                                Som sagt vad det var bara ett förslag!!
                                MVH C.Sköld
                                PS! (Tekniker i försvaret!! får du lämna ut den infon.) :confused:

oktober 13, 2002 kl. 12:17 #66164

Jag visst fått min men den var ju osynlig bland all reklam 😡 Tur att man hittade på den.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.