Rör mellan luftintag och turbo og900 T16

Forum Sälj/Köp Delar, köpes och efterlyses Rör mellan luftintag och turbo og900 T16

• Detta ämne är tomt.
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    gouafhg
    Deltagare

Hej!
    Har ett avstannat projekt i en 900s som skulle bli fulltryckare med T5. Är lite sugen på att ta upp det igen.

Det som saknas är röret dit magnetventilen släpper retur ut till vad jag tror det är före turbo om jag bara går på minnesbilden.

Så letar efter ett sånt rör med bussning och allt vad som krävs för att få till så att slangen från magnetventilen sitter.

M.Broberg
    Deltagare

Nu har jag bara ett rör utan sådan retur liggandes. tror i vilket fall inte det har det.

men på min T5 installation går returslangnen rakt ut i luften, det funkar fint.

är framförallt på bilar med luftmassemätare man vill ha returen så uppmätt luft inte försvinner.

gouafhg
    Deltagare

Mycken tack för tipset! Det blir nog returslang rätt ut i luften.

Då letar jag inte längre efter röret med bussningen längre.

saabaero
    Deltagare

Ganska säker bussningen finns att köpa ny

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng