Saab 96-1965

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 96-1965

Detta ämne innehåller 38 svar, har 9 deltagare, och uppdaterades senast av 2019-06-26 19:04.

Visar 9 inlägg - 31 till 39 (av 39 totalt)
  • Författare

marcus berger
    Deltagare

Det är redan gjort på ena sidan. Rör sig men inte mycket. Men det ska det väll kanske inte heller? Ska ta av andra sidan och kolla också. Tack👍

Janne Hagnell
    Moderator

Mja, det ska allt röra sig rätt mycket. Man brukar få be kompisen trycka försiktigt så inte den kolv som går lättast skjuter ut om det är stor skillnad mellan dem.

96 V4 1975 ”Bollen”
    96 V4 1979 ”Sköldpaddan” (fast eg dotterns)

marcus berger
    Deltagare

Kollade lite på bromsarna bak i kväll igen… kopplade förbi tryckutjämningsventilen på vänstra bakhjulet och nu verkar den bromsa bra/bättre där så gör lika på andra sidan i veckan så kanske jag får bra bromsverkan på han?

Bilagor:

Lilln
    Deltagare

👍

marcus berger
    Deltagare

Nu tar bromsarna👍

Bilagor:

Janne Hagnell
    Moderator

Nu tar bromsarna👍

Sweet!💪🏻

96 V4 1975 ”Bollen”
    96 V4 1979 ”Sköldpaddan” (fast eg dotterns)

Det är inte accelerationsspår då…?
    Gött när grejerna lilar efter insats! 👍

marcus berger
    Deltagare

Haha jo jag hade önskat det… Ligger nu ute till försäljning på Blocket. Nästa projekt återkommer jag med inom en snar framtid.. och näst nästa projekt köpte jag igår.🥳

marcus berger
    Deltagare

Igår blev 65:an besiktigad u.a och vill tacka alla som hjälper till när jag kommer med frågor. Så nu avslutas denna tråd och nästa tråd/bil kommer upp strax👍

Bilagor:
Visar 9 inlägg - 31 till 39 (av 39 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng