Saab 96-1965

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 96-1965

Detta ämne innehåller 38 svar, har 9 deltagare, och uppdaterades senast av 2019-06-26 19:04.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 39 totalt)
  • Författare

marcus berger
    Deltagare

Var och köpte ett nytt objekt idag. En riktigt fin lågnos med en brukare. Tyvärr har man börjat att plocka ner bilen men absolut inget överdrivet och varför vet jag inte? Blir lite garagemys imorgon då fler bilder och uppdatering kommer. Nu ska jag dricka öl och slappa👍😀🍺

Bilagor:

Saab_ahed
    Deltagare

Härligt!
    Jag får ju dock medge att man blir lite avundsjuk på alla gamla godingar som varit i etern här på forumet 🙂

Janne Hagnell
    Moderator

Underbart!👌🏻

96 V4 1975 ”Bollen”
    96 V4 1979 ”Sköldpaddan” (fast eg dotterns)

marcus berger
    Deltagare

Tvättat av gammalt damm och fågelskit idag. Nu står hon på billyften i väntan på lite bromsjobb.

Bilagor:

Men den här ser ju sannslöst fin ut!!!?
    Snygg färg oxå!

• Det här svaret redigerades 4 månader, 1 vecka sedan av .

marcus berger
    Deltagare

Tack👍 Ja den är riktigt bra. Till salu om några veckor.

Bilagor:

marcus berger
    Deltagare

Skönt när bilarna rullat saltfritt

Bilagor:

marcus berger
    Deltagare

Monterat säkringsdosan och dragit lite el idag.

Bilagor:

saab v4-ever
    Deltagare

Bra jobbat Marcus, snyggt reg.nr men visst hade det suttit som en smäck på en annan klassisk SAAB-modell.
    Man blir imponerad av dina kontakter och din energi! Med din takt har du snart dubblat antalet tvåtaktsSAAB:ar på vägarna. Kör på! 🙂

marcus berger
    Deltagare

Haha regnumret hade jag inte tänkt på👍 Dock så har takten på skruvandet avtagit markant då jag har bytt till nytt jobb för några veckor sen så fokus måste tyvärr ligga där just nu😫😴👎😂. Dock så kommer jag försöka köpa intressanta Saabar fortsättningsvis då jag har helgerna fri.

marcus berger
    Deltagare

Lite bromsjobb har det blivit ikväll. Snart blir det helg så då hoppas jag att det börjar att röra på sig lite mer.

Bilagor:

Lilln
    Deltagare

👍👍🍺🚗💨

marcus berger
    Deltagare

Idag har jag tagit lite ledigt från saaben. Igår så monterade jag 3 skärmar och kopplade in bromsarna och luftade dom. Plockade fram mopeden idag istället.

Bilagor:

dea
    Deltagare

Trevligt när ett objekt är så friskt i plåten 😁 moppe är alltid skoj att ta en tur med också

marcus berger
    Deltagare

Gjort ett litet ryck idag med Saaben idag med lite ihopmontering.

Bilagor:
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 39 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng