Grand slam igen…

Husbilen fick peoples choice på Saabträffen i Gävle
Superproffsigt arr. men vart fanns alla V4´or??

Se mer på Saab 92h.se
Varit lite trögt ett tag men nu finns det nya [size:11pt]updates[/size] på hemsidan :hype:
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem