Saabhusbilen/Jobbarhelg

Forum / Övrigt / Allmänt / Saabhusbilen/Jobbarhelg

Visar 5 inlägg - 91 till 95 (av 95 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • juli 23, 2009 kl. 20:25 #143168

      supert kuligt!!!!!

        juli 23, 2009 kl. 21:23 #143171

        Snygga bilder.

          juli 23, 2009 kl. 21:46 #143176

          Snygg radio åxå, och sol ute…Låter bra det

          Henric

            juli 26, 2009 kl. 19:59 #143246

            Grand slam igen…

            Husbilen fick peoples choice på Saabträffen i Gävle

            Superproffsigt arr. men vart fanns alla V4´or??


            Se mer på Saab 92h.se

              augusti 23, 2009 kl. 20:46 #144395

              Varit lite trögt ett tag men nu finns det nya [size:11pt]updates[/size] på hemsidan :hype:

            Visar 5 inlägg - 91 till 95 (av 95 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.