Saabhusbilen/Jobbarhelg

Forum / Övrigt / Allmänt / Saabhusbilen/Jobbarhelg

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 95 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • april 24, 2009 kl. 20:35 #19983

      Händer balla saker i Tängtorpet just nu…

      Se mer på Föreningen Saab 92h

        april 25, 2009 kl. 09:15 #139082

        NI HAR FÖRSTÖRT DEN!

        Sätt genast ihop den igen 😀

          april 25, 2009 kl. 13:51 #139091

          Saabhusbilroadster?

            april 25, 2009 kl. 17:46 #139100

            Det blir en blåsig resa till Holland…

            K-G

            Saab 99 1969, 1970
            Saab 90 1985
            Saab 9000 Aero 1996
            Opel Manta A 1972

              april 25, 2009 kl. 17:47 #139101

              Det grämer mig att jag inte har körkort eller råd att åka upp och vara med..
              Hade inte varit till någon direkt nytta vid snickrandet men jag hade kunnat varit springtjas och fotograferat.

              När jag tar körkortet är ett besök till Julle med 96an ett måste!

                april 25, 2009 kl. 17:47 #139102

                Jo en sak till, vart kommer den där dokumentären att visas senare?

                  april 25, 2009 kl. 20:51 #139125
                  Orre wrote:
                  Jo en sak till, vart kommer den där dokumentären att visas senare?

                  Det är ett produktionsbolag från Luleå som gör den och tanken är att den ska visas i TV och förhoppningsvis på riksnivå.

                    april 25, 2009 kl. 22:16 #139129
                    Hotrodder wrote:
                    Orre wrote:
                    Jo en sak till, vart kommer den där dokumentären att visas senare?

                    Det är ett produktionsbolag från Luleå som gör den och tanken är att den ska visas i TV och förhoppningsvis på riksnivå.

                    DET DÄR var en god nyhet!

                    Lycka till med att konvertera ”roadstern” till en husbil. 😉

                    Hans H

                      april 25, 2009 kl. 22:39 #139132

                      Ser ut att finnas gott om plats för breda sulor, när kraften ska ner i backen vid rödljus-racen sen 😀

                        april 25, 2009 kl. 22:43 #139134
                        Hotrodder wrote:
                        Orre wrote:
                        Jo en sak till, vart kommer den där dokumentären att visas senare?

                        Det är ett produktionsbolag från Luleå som gör den och tanken är att den ska visas i TV och förhoppningsvis på riksnivå.

                        Perfekt, sen får ni sälja den som dvd också så får ni in pengar så ni kan åka på träffar med husbilen.

                          april 26, 2009 kl. 15:42 #139168

                          Jäla gubbar att jobba då! Jag är grymt imponerad jag hade så gärna varit med och hjälpt till, det skulle ha varit en stor ära att få ha varit med på detta.

                            april 27, 2009 kl. 08:09 #139210

                            Nu är jobbarhelgen avslutad, det har hänt en hel del…

                              april 27, 2009 kl. 08:43 #139212

                              Bra jobbat!!! :applause: :jobbar:

                                april 27, 2009 kl. 09:05 #139213

                                Härligt

                                Saab 96 TT ´64, "Sportbulan"
                                Saab 96 TT ´65 "PruttIngvar"
                                Saab 99 GL ´83 "Tant Brun"
                                Saab 900 Turbo cabriolet ´87 "TureTurbo"
                                Saab 900i ´88 "Prins Charles"
                                Saab 9-3 SC, 2.0t ´09

                                Skämsbil:
                                Renault Zoe ´22

                                Kassör Svenska Saabklubben samt medlem i Bakrutans redaktion

                                  april 27, 2009 kl. 09:27 #139215

                                  Hojta om det behöver röjas något under veckan!
                                  Verkar som jag slipper resa något denna vecka 🙂

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 95 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.