Saabträff Karlskrona 2013 med Rallykörning
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Saabträff Karlskrona 2013 med Rallykörning
- Detta ämne har 89 svar, 24 deltagare, och uppdaterades senast 2013-05-22 21:33 av
kallkan.
-
FörfattareInlägg
-
För att förtydliga mig – kan inte ge klart besked om jag kommer ännu. Jag lyckades kapa av en bit av höger pekfingen, och kan inte skruva bil just nu. 66:an står med motorn bredvid efter växellådshaveri. Så fort jag kan meka ska den ihop, och får jag till detta i tid för träffen, så kommer jag. Förhoppningsvis kan jag ge besked inom ett par veckor. Så, allt förklarat 😉

…ras…***UPPDATE***
Nu är det klart med sponsorer, där bland annat Saabklubben går in :AP
Det gör att vi nu kan erbjuda fri fika + middag till dom första 60 anmälda.
2 matbiljetter per bil
Idag har vi ca 30bilar och 45pers som vi har ok på att dem kommer.
Så passa på tills nästa Söndag 21/4 att anmäla er på PM eller i tråden.Ni som inte kan anmäla er kan i mån av plats äta med oss för självkostnad på Resturang Riverside
Följande gäller för Saabträff Karlskrona 2013:
Plats:
Riverside Cafe
http://www.hitta.se/riverside+restaurang+och+caf%C3%A9/tingsryd/dSS2svHHqb?vad=riverside+cafeKörning,fikaplats,sparka däck,uppställning,bagageloppis? Saabklubben via Topola Ingvar säljer klubbens kuriosa.
Välkommna 11/5 från kl 10:00
Körning för dem som önskar på avspärrad grusväg ca 3,5km från ca 10:30-1500Kaffe med tårta bjudes för anmälda på plats vid ca 1300
Vi avslutar med prisutdelning vid ca 1500
därefter äter vid middag 1600 (Pannbiff med tilltugg) på Riverside o snackar Saab mm så länge som önskas.Väll möt!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Nu är solen här, bilen redo.