Saabträff Karlskrona 2013 med Rallykörning

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Saabträff Karlskrona 2013 med Rallykörning

• Detta ämne har 89 svar, 24 deltagare, och uppdaterades senast 2013-05-22 21:33 av .
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 90 totalt)
  • Författare
    kallkan
    Deltagare

April-Maj så kommer vi att ha en SAAB Träff i Carlscrona för alla SAAB modeller,och även lite fri körning på en avlyst skogsväg , för den som vill.
    Det blir middag och kaffe.
    Allt för en hundring.
    Mer info kommer.
    Anders

kallkan
    Deltagare

Här är det tängt att vi skal dräffas och ha kul med vår :race SAABar, spräta litte grus, midag och kaffe tårta, en och annan :CH öl intages.och dom som inte vill gå och titta kan sitta på varandan och titta över Den vackra Ronnebyån, där det kommer mycket tvåtaktrör o lägga sig som en dimma över ån.

janne2takt
    Deltagare

:AP :AP Låter hur trevligt som hällst.
    Passar datumet så kan jag nog kunna tänka mej att komma :race :race

petero1973
    Deltagare

Låter helkul. Kommer gärna om jag kan passa in med jobb och sånt.

b-motor
    Deltagare

Härligt med träff hos er igen, den var saknad i år.

Vi kommer med några 99 turbos från de småländska skogarna!

Mvh Daniel

kallkan
    Deltagare

Ja ni är mycket välkommna.Förmodligen blir det i andra veckan i April.
    Får hoppas att Leif har riktat sin V4a till dess efter föra gångens körning, Magnus skrotade
    ju sin V4a då, men han kommer med nya tag i sin Rally 99a.

L-M Andersson
    Deltagare

@källkan wrote:

Ja ni är mycket välkommna.Förmodligen blir det i andra veckan i April.
    Får hoppas att Leif har riktat sin V4a till dess efter föra gångens körning, Magnus skrotade
    ju sin V4a då, men han kommer med nya tag i sin Rally 99a.

Usch jag skäms över det jag ställde till med då….

99:an har drevats ner och har varvtals regulator och toppar max 30 km/h till denna träff dag…. föresten släpp inte ut mig på vägen… jag kan servera kaffe i stället det är lugnast så…

kallkan
    Deltagare

ja vet inte det du,men du kan ju försöka köra 2 varv och där efter kan du få servera kaffe Magnus.

jimbo
    Deltagare

har precis kommit hem från sjön då. blir att svetsa v4a och hinka i en motor.

L-M Andersson
    Deltagare

I denna kyliga tid får man njuta av vår bilder från Riverside Café & Restaurang där vi kommer vara.

benny
    Deltagare

Kommer!!
    :race

L-M Andersson
    Deltagare

Anders du som har lastbils kort kan du inte ordna en trailer så vi får med oss alla våra bilar på en gång…

Hoppas få med mig 5 av mina bilar denna dag.

Jo Anders skulle det funka att ha lite loppis/marknad på gamla saab prylar om någon vill de ?

L-M Andersson
    Deltagare

Några bilder från Saabträff Karlskrona från tidigare år. Jag hoppas att se så många saabar igen!

vinkel4
    Deltagare

Kommer!!!

andersson__
    Deltagare

Kommer med, Jag tar väl bruks fyran så får tjejen ta 9000!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 90 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng