Saabträff Karlskrona 2013 med Rallykörning
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Saabträff Karlskrona 2013 med Rallykörning
- Detta ämne har 89 svar, 24 deltagare, och uppdaterades senast 2013-05-22 21:33 av
kallkan.
-
FörfattareInlägg
-
@Dicst wrote:
Spännande. Hur lyder den officiella versionen av rullningen? ”Mitt i kurvan bytte vägen riktning…” som det brukar heta i breven till försäkringsbolagen. 😆
Eller snarare ”Mitt i kurvan bytte vägen och himlen plats.”
Det syntes plötsligt bara grus i framrutan…
Har en känsla av att detta inte kommer att bli ett försäkringsärende… 🙂så vida inte försäkring bolaget sponsrar med en slägga kan jag lämna dom utanför.
saken är det att när jag försäkrade bilen i fredags på väg till besiktningen och herren på folksam frågade mig hur långt om året tänker du köra svarade jag max 100 km innan jag rullar den på en grusväg. denna herre köpte som förstabil ny en saab 96 v4 1971 i grått för 19000kr.
Får tacka alla som kom till våran lilla SAAB träff.Var där idag och överlämnade denna blomma till
Leif o Inger som tack för att vi fick vara där och låna kaffebryggarn.Och vägen inte att för glömma. :race Första pris som vi hadde var en åktur i denna BIL 😳
Ingen stänklapp funnen Per :wrench , ty vägen var redan sladdad.
Och ett tack till Svenska SAAB Klubben.Anders Bibbi. Leif. Benny. Mats. Pia Mats. :CH
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.