Sökes stomme innertak og900 3 dörrars

Forum Sälj/Köp Delar, köpes och efterlyses Sökes stomme innertak og900 3 dörrars

• Detta ämne är tomt.
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Mr_SunBear
    Deltagare

Söker innertaks stomme utan sollucka till og900 3 dörrars/ Kombi Kupé utan sollucka och med belysning i mitten enligt bild.
    Stommen skall vara i bra skick inga skador sprickor mm. Tyget har ingen roll det ska kläs om ändå. Vad jag förstår från EPC är det samma nummer från 86 och uppåt. Hur det är i verkligheten vet jag ej. Saab artikelnummer är 9536251. Ska sitta i en -92:a.

Gärna kring Västerås/Västmanland men övriga delar i detta land är är också välkommet. Det är ju rätt stort och svårt att transportera.
    //Björn

innertak-og900

Bilagor:
    Mikael Isaksson
    Deltagare

Är det skillnad på 3 och 5 dörrars?
    Jag har ett tak till 5 dörrars som jag kan sälja och det finns utanför Kristianstad
    /M

Mr_SunBear
    Deltagare

Är det skillnad på 3 och 5 dörrars? Jag har ett tak till 5 dörrars som jag kan sälja och det finns utanför Kristianstad /M

Det skiljer iaf enligt saabs EPC, det är olika artikelnummer. Tror det skiljer mot sidorna som går mot dörrar och hål för kurvhandtag och klädselkok. .

Mr_SunBear
    Deltagare

Här är bild på 3 o 5 dörrars för att visa skillnaden.

5 dörrar
    335204250_b1cad9c7-5f78-4723-ae7a-8ac0d174c9ac

3 dörrar
    saab-3d

• Det här svaret redigerades för 13 minuter sedan av .
    • Det här svaret redigerades för 12 minuter sedan av .
    Bilagor:
    saabaero
    Deltagare

Jag har nog ett sånt över. Finns utanför Östersund.
    Behöver inventera för att vara 100% säker men jag kan inte minnas att det kommit till användning

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.