Sveriges grymmaste 99 GLE färdig!

Forum / Modellspecifika forum / 90/99 / Sveriges grymmaste 99 GLE färdig!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 30 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • juli 11, 2006 kl. 09:27 #14506

      På begäran av Niklas Wahlström lägger jag ut lite bilder på hans rykande färska 99 GLE som lämnade lackboxen för några dagar sedan och idag kan beskådas i detta skick.

      En stor applåd till Niklas.

      [image]http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/1367799 gle_small.jpg[/image]

      För ytterligare två bilder, klicka på länkarna:

      Bild 1
      Bild 2

      MVH
      Carl

        Anonym
        juli 11, 2006 kl. 09:37 #96495

        mycket fint arbete som sagt niklas 10 guldstjärnor till dej mvh robban

          juli 11, 2006 kl. 13:02 #96496

          Så grymt fin bil *dreglar*
          Bra jobbat Niklas!
          mvh Jacke

            Anonym
            juli 11, 2006 kl. 18:37 #96497

            Otroligt snygg!

              juli 11, 2006 kl. 19:00 #96498

              [color:”brown”] Supersnygg! [/color]

                juli 11, 2006 kl. 19:35 #96499

                Ser mkt bra ut!

                /Krister K

                  juli 11, 2006 kl. 19:48 #96500

                  Passar bra i samlingen tillsammans med den ovärderliga Aeron.

                    juli 11, 2006 kl. 20:22 #96501

                    har satt på alla lister å emblem i dag så nu väntar jag bara på värderings killen i morgon från folksam mvh niklas

                      juli 12, 2006 kl. 06:43 #96502

                      Re: Saab 99 Turbo till salu i Schweiz
                      det sitter ju fel dörr hand tag på den fel fälgar mm


                      saab 99 gle n.w.

                      Snyggt jobbat, men med ditt sinne för detaljer, borde du inte ha guldfälgar?

                      /Anders

                        Anonym
                        juli 12, 2006 kl. 07:09 #96503

                        Inte på en 78:a. Han har rätt fälgar på kärran.
                        [image]http://www.isaab.net/upload/SAAB%2099GLE.%201978..jpg[/image]

                          juli 12, 2006 kl. 07:28 #96504

                          fin bild det är ju en bild på min förra 99 gle som jag hade med reg nummer fdp 559 den kanske kommer till ljungbyhed den med mvh niklas

                            juli 12, 2006 kl. 14:12 #96505

                            allt gick bra killen från folksam skrev glatt ut helförsäckring å värderade bilen till en bra peng mvh niklas

                              juli 12, 2006 kl. 15:18 #96506

                              Vare du som var med i tidningen med 2 st 99 GLE? Ville bara säga att 99 GLE tar Turbo i utseendet.. SÅ otroligt snygg bil du har nicke!

                              mvh

                              2x 92B -53 (Svart)
                              95 -61 (Pärlgrå)
                              99 -69 Custom (Vit)
                              900 TurboS Cabriolet -91 (Platinagråmetallic)
                              9000 CDE -94 (Platinagråmetallic)
                              9-5 Anniversary Edition, -07 (Ice Blue Metallic)
                              9-3 Griffin -12 (Carbon Grey Metallic)

                                juli 12, 2006 kl. 15:28 #96507

                                Instämmer i kören! Mycket fin bil, härligt att du lägger så otroligt mycket tid på bilarna! Hur många timmar har du plöjt ned i detta projekt ungefär?

                                //Johannes

                                  juli 12, 2006 kl. 15:40 #96508

                                  lust gasen ja det var jag med de två fina 99 gle,erna en finns i holland å en i troll hättan. stenling denna 99 gle har väl bara tatt ca 1 månads jobb typ 31 dagar ihop räknat då denna var ett mycket bra objeckt med bara 3606 mil när den annonserades ut här på saab klubben i april

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 30 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.