Sveriges grymmaste 99 GLE färdig!
Forum / Modellspecifika forum / 90/99 / Sveriges grymmaste 99 GLE färdig!
- Detta ämne har 29 svar, 12 deltagare, och uppdaterades senast 2006-07-23 10:48 av
Lollo.
-
FörfattareInlägg
-
På begäran av Niklas Wahlström lägger jag ut lite bilder på hans rykande färska 99 GLE som lämnade lackboxen för några dagar sedan och idag kan beskådas i detta skick.
En stor applåd till Niklas.

[image]http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/1367799 gle_small.jpg[/image]
För ytterligare två bilder, klicka på länkarna:
MVH
CarlAnonymjuli 11, 2006 kl. 09:37 #96495mycket fint arbete som sagt niklas 10 guldstjärnor till dej
mvh robban
juli 12, 2006 kl. 06:43 #96502Re: Saab 99 Turbo till salu i Schweiz
det sitter ju fel dörr hand tag på den fel fälgar mm
saab 99 gle n.w.Snyggt jobbat, men med ditt sinne för detaljer, borde du inte ha guldfälgar?

/Anders
Anonymjuli 12, 2006 kl. 07:09 #96503Inte på en 78:a. Han har rätt fälgar på kärran.
[image]http://www.isaab.net/upload/SAAB%2099GLE.%201978..jpg[/image]
Vare du som var med i tidningen med 2 st 99 GLE? Ville bara säga att 99 GLE tar Turbo i utseendet.. SÅ otroligt snygg bil du har nicke!
mvh
2x 92B -53 (Svart)
95 -61 (Pärlgrå)
99 -69 Custom (Vit)
900 TurboS Cabriolet -91 (Platinagråmetallic)
9000 CDE -94 (Platinagråmetallic)
9-5 Anniversary Edition, -07 (Ice Blue Metallic)
9-3 Griffin -12 (Carbon Grey Metallic)lust gasen ja det var jag med de två fina 99 gle,erna en finns i holland å en i troll hättan. stenling denna 99 gle har väl bara tatt ca 1 månads jobb typ 31 dagar ihop räknat då denna var ett mycket bra objeckt med bara 3606 mil när den annonserades ut här på saab klubben i april
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

*dreglar*
[color:”brown”] Supersnygg!