Tisdagsträffarna vid långholmen

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Tisdagsträffarna vid långholmen

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 161 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • april 16, 2008 kl. 18:58 #120477

      Ca 80 mil längre norrut där vi inte tagit ut bilarna ännu….

        april 16, 2008 kl. 19:53 #120479
        LE2,0 Thomas wrote:
        Ca 80 mil längre norrut där vi inte tagit ut bilarna ännu….

        Å det var väl en klen bortförklaring? 😀

          april 16, 2008 kl. 19:57 #120480

          Förvisso men det e lite svårt att hinna ned en vardakväll :racesmile:

            april 19, 2008 kl. 07:25 #120525
            LE2,0 Thomas wrote:
            Förvisso men det e lite svårt att hinna ned en vardakväll :racesmile:

            Det var som jag trodde, driftsäkerheten är inte så hög… :duck: :duck: :duck: 😀

              april 19, 2008 kl. 10:15 #120527

              Tillförlitligheten är det inge fel på…. :jobbar:
              Ja du Roger…. ducka på du 😎
              Du vet aldrig när 80mil enkel resa blir tillräckligt lite :racesmile: för att komma o retas med dig en tisdagkväll :whistle:

                april 19, 2008 kl. 10:38 #120528
                LE2,0 Thomas wrote:
                Du vet aldrig när 80mil enkel resa blir tillräckligt lite :racesmile: för att komma o retas med dig en tisdagkväll :whistle:

                HAHA… Det ser jag fram emot.. :whistle: 😀

                  april 19, 2008 kl. 15:53 #120530

                  :applause:

                    april 19, 2008 kl. 22:15 #120547

                    Så fåordig vet jag ju inte om träffen var, men det klart att Dufvas avkommor sa ju inte halv sju… Hade du(Roger)närvarat hade du ju kunnat hacka på LeThomas men för oss som var där (ja, jag offrade arbetstid) så var du precis lika närvarande som honom. En väldigt, väldigt bra förklaring är på sin plats…

                      april 21, 2008 kl. 15:06 #120597

                      Hallå alla nu är det Tisdag igen . Nu ser det ju ut att bli bra väder imorrn men det verkar ju hoppfullt just nu i alla fall

                      Wendan

                        april 21, 2008 kl. 15:28 #120598
                        Anders Dahl wrote:
                        Så fåordig vet jag ju inte om träffen var, men det klart att Dufvas avkommor sa ju inte halv sju… Hade du(Roger)närvarat hade du ju kunnat hacka på LeThomas men för oss som var där (ja, jag offrade arbetstid) så var du precis lika närvarande som honom. En väldigt, väldigt bra förklaring är på sin plats…

                        Liten reflektion/ledtråd! Någon anlände efter att någon hade åkt! 😉
                        ///Harald

                          april 21, 2008 kl. 15:34 #120599

                          Synd att det är så f..b….t mycket på jobbet just nu! Idag är det verkligen superduperväder här! Har dragit ner persiennerna på jobbet, för att stilla vill ut behovet lite! 😥
                          Hoppas på att komma loss!
                          ///Harald

                            april 21, 2008 kl. 16:22 #120601

                            Vi väntar tillökning i familjen vilken dag som helst så hinner inte till Långholmen än…och jag har fortfarande inte ens luftat bilen i år, men om en par tre veckor skall det väl förhoppningsvis gå att komma ifrån några timmar, vi ses då!

                            Mvh

                              april 21, 2008 kl. 16:34 #120602
                              Anders Dahl wrote:
                              Så fåordig vet jag ju inte om träffen var, men det klart att Dufvas avkommor sa ju inte halv sju… Hade du(Roger)närvarat hade du ju kunnat hacka på LeThomas men för oss som var där (ja, jag offrade arbetstid) så var du precis lika närvarande som honom. En väldigt, väldigt bra förklaring är på sin plats…

                              Så du inbillar dig att det räknas att du bromsar in där i 2 minuter? Självklart var jag närvarande, själva Focus låg på att ta sig dit. 😀

                                april 22, 2008 kl. 13:08 #120646

                                Med det här vädret så har givetvis Jonny öppet ikväll. Pratade just med Wendan och han premiärkörde i alla fall 2-takt, det lät riktigt trevligt i bakgrunden 😀 .

                                Kan inte komma själv ikväll, är tyvärr uppbokad på annat 🙁 . Jag får komma igen nästa vecka.

                                  april 24, 2008 kl. 18:46 #120750

                                  Kul att ni redan dragit igång, hade jag missat helt.
                                  Var helt inställd på att det skulle dra igång i maj.

                                  95an är redan avdammad och varmkörd så jag är redo för långholmen.
                                  kan nog inte på tis men försöker komma veckan efter.

                                  Syns snart
                                  //Tompa

                                Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 161 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.