Tisdagsträffarna vid långholmen
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Tisdagsträffarna vid långholmen
- Detta ämne har 160 svar, 31 deltagare, och uppdaterades senast 2008-10-13 19:06 av
lars2t.
-
FörfattareInlägg
-
april 16, 2008 kl. 19:57 #120480
Förvisso men det e lite svårt att hinna ned en vardakväll :racesmile:
april 19, 2008 kl. 10:15 #120527Tillförlitligheten är det inge fel på…. :jobbar:
Ja du Roger…. ducka på du 😎
Du vet aldrig när 80mil enkel resa blir tillräckligt lite :racesmile: för att komma o retas med dig en tisdagkväll :whistle:april 19, 2008 kl. 22:15 #120547Så fåordig vet jag ju inte om träffen var, men det klart att Dufvas avkommor sa ju inte halv sju… Hade du(Roger)närvarat hade du ju kunnat hacka på LeThomas men för oss som var där (ja, jag offrade arbetstid) så var du precis lika närvarande som honom. En väldigt, väldigt bra förklaring är på sin plats…
april 21, 2008 kl. 15:28 #120598Anders Dahl wrote:Så fåordig vet jag ju inte om träffen var, men det klart att Dufvas avkommor sa ju inte halv sju… Hade du(Roger)närvarat hade du ju kunnat hacka på LeThomas men för oss som var där (ja, jag offrade arbetstid) så var du precis lika närvarande som honom. En väldigt, väldigt bra förklaring är på sin plats…Liten reflektion/ledtråd! Någon anlände efter att någon hade åkt! 😉
///Haraldapril 21, 2008 kl. 15:34 #120599Synd att det är så f..b….t mycket på jobbet just nu! Idag är det verkligen superduperväder här! Har dragit ner persiennerna på jobbet, för att stilla vill ut behovet lite! 😥
Hoppas på att komma loss!
///HaraldAnders Dahl wrote:Så fåordig vet jag ju inte om träffen var, men det klart att Dufvas avkommor sa ju inte halv sju… Hade du(Roger)närvarat hade du ju kunnat hacka på LeThomas men för oss som var där (ja, jag offrade arbetstid) så var du precis lika närvarande som honom. En väldigt, väldigt bra förklaring är på sin plats…Så du inbillar dig att det räknas att du bromsar in där i 2 minuter? Självklart var jag närvarande, själva Focus låg på att ta sig dit. 😀
april 22, 2008 kl. 13:08 #120646Med det här vädret så har givetvis Jonny öppet ikväll. Pratade just med Wendan och han premiärkörde i alla fall 2-takt, det lät riktigt trevligt i bakgrunden 😀 .
Kan inte komma själv ikväll, är tyvärr uppbokad på annat 🙁 . Jag får komma igen nästa vecka.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
