Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Tisdagsträffarna vid långholmen
Jonny har stängt så det blir inget ikväll, vädret är bara för trist 🙁 . Vi får satsa på nästa vecka istället.
Det beror på om Jonny har öppet i kiosken, han har öppet om vädret är bra. Wendan brukar kolla läget med honom samma dag och sen meddelar han eller jag, här på forumet, om det blir något. Vi håller tummarna för imorgon 😎
Om det inte börjar att hällregna så kommer Jonny att ha öppet idag. Hoppas ni får det trevligt, kan tyvärr inte komma själv idag.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem