Tisdagsträffarna vid långholmen

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Tisdagsträffarna vid långholmen

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 161 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • juli 21, 2008 kl. 20:11 #124388

      Jag kommer också om vädret är med oss.

      /Fredrik

        juli 22, 2008 kl. 04:55 #124404

        Då var vi här igen Tisdag alltså . Jag kommer inte men jag ska kolla om jonny har öppet. skickar ett sms lite senare

          juli 29, 2008 kl. 04:58 #124625

          Veckorna går fort tisdag igen

            juli 29, 2008 kl. 13:12 #124653

            Wendan har kollat att Jonny har öppet så det är bara att åka dit. 😎

              augusti 5, 2008 kl. 04:49 #124977

              Tisdag igen, idag är väl vädret inte så lovande vi får väl se hur det artar sig.

                augusti 5, 2008 kl. 08:05 #124982

                Blir inget för mig iaf , ligger däckad hemma . :crying:

                  augusti 5, 2008 kl. 11:47 #124993

                  Jonny har stängt så det blir inget ikväll, vädret är bara för trist 🙁 . Vi får satsa på nästa vecka istället.

                    augusti 11, 2008 kl. 04:51 #125259

                    Ny vecka och ny tisdag nu håller vi tummarna

                      augusti 11, 2008 kl. 14:51 #125277

                      Är det ngt Långholmen tisd 12 aug. Aldrig varit där, försöker komma loss om OK väder och inte för tidigt 🙂

                        augusti 11, 2008 kl. 15:31 #125278

                        Det beror på om Jonny har öppet i kiosken, han har öppet om vädret är bra. Wendan brukar kolla läget med honom samma dag och sen meddelar han eller jag, här på forumet, om det blir något. Vi håller tummarna för imorgon 😎

                          augusti 11, 2008 kl. 19:36 #125298

                          Prognosen är mulet och regnskurar men det verkar vara klart runt 18-19 så det kanske funkar.

                            augusti 12, 2008 kl. 12:59 #125330

                            Om det inte börjar att hällregna så kommer Jonny att ha öppet idag. Hoppas ni får det trevligt, kan tyvärr inte komma själv idag.

                              augusti 18, 2008 kl. 04:37 #125642

                              Ny vecka ny tisdag håll tummarna nu

                                augusti 18, 2008 kl. 14:40 #125662

                                Väderprognosen verkar lovande.

                                  augusti 19, 2008 kl. 12:02 #125756

                                  Idag blir det av. Jonny har öppet 🙂

                                Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 161 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.