Tisdagsträffarna vid långholmen

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Tisdagsträffarna vid långholmen

Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 161 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • augusti 20, 2008 kl. 05:37 #125787

      En trevlig afton igår.. Lite regn men Mr Magoo har ju tältet med sig.. 😀

      Eriks 93:a är ju jäkligt porrig.. 🙂

        augusti 25, 2008 kl. 15:57 #126084

        Snart tisdag igen tomas och jag fixar lite fika och bullar vill ni ha nåt annat får ni ta med er

        Vi ses

          augusti 26, 2008 kl. 10:44 #126116

          Blir det Långholmen eller Ulva Kvarn?

            augusti 26, 2008 kl. 10:53 #126117

            Det blir Långholmen ikväll. Ulva kvarn är uppskjutet till preliminärt 9 september, vi väntar på besked från arrangören där så vi återkommer angående det.

            Kiosken har stängt på Långholmen ikväll men som sagt Wendan och jag fixar kaffe och bullar.

              augusti 26, 2008 kl. 21:06 #126151

              Jag vill passa på att TACKA…
              Dem som hjälpte mig att springa igång min ”döda” cab ikväll… :worshippy:
              Det gick bra en bit i alla fall.

              Sedan vill jag ge ett ännu större TACK till Mange Dufva, som hämtade upp mig och bogserade hem mig när jag blev stående vid Abrahamsberg… mitt i all trafik… i regnet… i samma, ännu dödare cab… :thanks:

              Troligtvis har batteriet gett upp, för nu är bilen väldigt död… och väldigt blöt… inuti… :crying: :jobbar:

              Å så TACK för gott fika och trevligt sällskap, förstås. :applause:

              Hälsningar Gerda

                september 1, 2008 kl. 16:38 #126395

                Nu är det tisdag igen ,Tiden går fort när man har roligt
                sSer ju ut att bli väder imorrn också
                Vi ses

                  september 2, 2008 kl. 12:17 #126473

                  Jonny har stängt ikväll och Wendan och jag kommer inte.

                  Nästa tisdag så är det Ulva kvarn som gäller så vi får rikta in oss på det istället.

                    september 2, 2008 kl. 17:22 #126489

                    För den som inte hittar till Ulva Kvarn från Kgl Hufvudstaden finns en karta här via denna länk
                    Har man en lite extra tid att njuta av vägen rekommenderas att vika av vid Märsta och ta väg 263 och därefter väg 255 mot U-A.

                    Ullva Kvarn

                      september 16, 2008 kl. 09:17 #127329

                      Tisdag igen , längtar efter en Saab-drulle . Ser det att bli nåt ???

                        september 16, 2008 kl. 10:45 #127333

                        Jag har nog lite tid över för detta idag så det vore trevligt.

                        /Fredrik

                          september 16, 2008 kl. 11:05 #127334

                          I’ll be there! Dock kommer jag i nyinköpta bruksbilen!

                          Saab 96 TT ´64, "Sportbulan"
                          Saab 96 TT ´65 "PruttIngvar"
                          Saab 99 GL ´83 "Tant Brun"
                          Saab 900 Turbo cabriolet ´87 "TureTurbo"
                          Saab 900i ´88 "Prins Charles"
                          Saab 9-3 SC, 2.0t ´09

                          Skämsbil:
                          Renault Zoe ´22

                          Kassör Svenska Saabklubben samt medlem i Bakrutans redaktion

                            september 16, 2008 kl. 11:28 #127337

                            När ni träffas i kväll kom i håg att diskutera saab helgen på biva i Uppsala mycket trevlig tillställning i våras. John ligger väl inne med lite info ?? skulle vara kul om det kom ett gäng från stockholm även denna gång.

                              september 16, 2008 kl. 11:53 #127340

                              Även jag puttrar nog över från Kungsholmen

                                september 16, 2008 kl. 15:19 #127350

                                Verkar som Jonny har stängt , så jag hoppar över . Wendan åkte förbi och då va det stängt , kanske gett upp för säsongen .

                                  september 16, 2008 kl. 19:12 #127359

                                  Tunnisar!

                                  /Fredrik

                                Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 161 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.