Tisdagsträffarna vid långholmen
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Tisdagsträffarna vid långholmen
- Detta ämne har 160 svar, 31 deltagare, och uppdaterades senast 2008-10-13 19:06 av
lars2t.
-
FörfattareInlägg
-
augusti 26, 2008 kl. 10:53 #126117
Det blir Långholmen ikväll. Ulva kvarn är uppskjutet till preliminärt 9 september, vi väntar på besked från arrangören där så vi återkommer angående det.
Kiosken har stängt på Långholmen ikväll men som sagt Wendan och jag fixar kaffe och bullar.
Jag vill passa på att TACKA…
Dem som hjälpte mig att springa igång min ”döda” cab ikväll… :worshippy:
Det gick bra en bit i alla fall.Sedan vill jag ge ett ännu större TACK till Mange Dufva, som hämtade upp mig och bogserade hem mig när jag blev stående vid Abrahamsberg… mitt i all trafik… i regnet… i samma, ännu dödare cab… :thanks:
Troligtvis har batteriet gett upp, för nu är bilen väldigt död… och väldigt blöt… inuti… :crying: :jobbar:
Å så TACK för gott fika och trevligt sällskap, förstås. :applause:
Hälsningar Gerda
september 2, 2008 kl. 12:17 #126473Jonny har stängt ikväll och Wendan och jag kommer inte.
Nästa tisdag så är det Ulva kvarn som gäller så vi får rikta in oss på det istället.
För den som inte hittar till Ulva Kvarn från Kgl Hufvudstaden finns en karta här via denna länk
Har man en lite extra tid att njuta av vägen rekommenderas att vika av vid Märsta och ta väg 263 och därefter väg 255 mot U-A.
september 16, 2008 kl. 11:05 #127334I’ll be there! Dock kommer jag i nyinköpta bruksbilen!
Saab 96 TT ´64, "Sportbulan"
Saab 96 TT ´65 "PruttIngvar"
Saab 99 GL ´83 "Tant Brun"
Saab 900 Turbo cabriolet ´87 "TureTurbo"
Saab 900i ´88 "Prins Charles"
Saab 9-3 SC, 2.0t ´09Skämsbil:
Renault Zoe ´22Kassör Svenska Saabklubben samt medlem i Bakrutans redaktion
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
