Tisdagsträffarna vid långholmen

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Tisdagsträffarna vid långholmen

Visar 15 inlägg - 106 till 120 (av 161 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • juni 24, 2008 kl. 22:17 #123250

      Tog också några bilder. Ulf dök upp med sin gröna Sonett III lite senare…

      -M




        juni 30, 2008 kl. 19:27 #123464

        nu är det snart tisdag igen om det är rätt väder kommer jag. inte regn alltså

          juli 1, 2008 kl. 08:43 #123479

          Hej, i kväll blir det besök från Amerikat så kan du, ta ut finbilen så Tom får se alla fina bilar.

          Lars

            juli 1, 2008 kl. 10:56 #123490

            Kommer nog förbi jag med idag, förutsatt att strejkandet på jobbet fortgår. Annars blir det väl, för min del, att ratta Scania ikväll/inatt!

            Saab 96 TT ´64, "Sportbulan"
            Saab 96 TT ´65 "PruttIngvar"
            Saab 99 GL ´83 "Tant Brun"
            Saab 900 Turbo cabriolet ´87 "TureTurbo"
            Saab 900i ´88 "Prins Charles"
            Saab 9-3 SC, 2.0t ´09

            Skämsbil:
            Renault Zoe ´22

            Kassör Svenska Saabklubben samt medlem i Bakrutans redaktion

              juli 3, 2008 kl. 22:36 #123595





              Lite bilder från i tisdags kväll.

              Tom Donney från Iowa, USA på besök tillsammans med sin fru.
              http://www.donneysaab.com

              Ordförande Anders från Västerås deltog.

              Fredrik just hemkommen från Midnattsolsrallyt.

              Ses,
              -M

                juli 8, 2008 kl. 04:50 #123701

                Då var det tisdag igen. nu hänger det på vädret ,
                är det inte regnar så ses vi väl ikväll

                  juli 8, 2008 kl. 10:11 #123706

                  Tänker komma förbi…

                    juli 8, 2008 kl. 13:22 #123709

                    Jonny har stängt ikväll men jag och Wendan bjuder på termosfika istället så vi säger välkommna dit ändå 🙂

                      juli 8, 2008 kl. 21:23 #123732

                      Åtta bilar och trevlig stämning blev det trots stängd kiosk :thumbup:



                        juli 8, 2008 kl. 21:28 #123733

                        Tack för fika och en trevlig Saab stund.

                        //
                        Bjarne

                          juli 9, 2008 kl. 09:47 #123744

                          Trevlig träff, tack särskilt till Wendan och Tomas för kaffe och bullar! 🙂
                          ///Harald

                            juli 11, 2008 kl. 13:40 #123832

                            Tack för schysst Saab fika. Plus tipset med Mattssons Smide – Nu år soltaksställningen inlämnad för riktning.

                              juli 14, 2008 kl. 18:17 #123976

                              Tisdag igen nu hoppas vi att jonny håller öppet och att solen skiner , annars får jag väl sätta på kaffepannan igen

                              Vi ses

                                juli 15, 2008 kl. 20:52 #124064

                                Dagens träff med sex bilar och åtta entusiaster, på besök hos Jonny.



                                  juli 21, 2008 kl. 20:05 #124387

                                  Trevligt trevligt, imorgon är det tisdag igen och om inte vädret blir för dåligt så planerar jag att åka in och äntligen få göra premiärturen med Sonetten i år, har inte riktigt funnits tid med detta ännu..

                                  Vi ses!

                                Visar 15 inlägg - 106 till 120 (av 161 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.