Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Tisdagsträffarna vid långholmen
Kommer nog förbi jag med idag, förutsatt att strejkandet på jobbet fortgår. Annars blir det väl, för min del, att ratta Scania ikväll/inatt!
Saab 96 TT ´64, "Sportbulan"
Saab 96 TT ´65 "PruttIngvar"
Saab 99 GL ´83 "Tant Brun"
Saab 900 Turbo cabriolet ´87 "TureTurbo"
Saab 900i ´88 "Prins Charles"
Saab 9-3 SC, 2.0t ´09
Skämsbil:
Renault Zoe ´22
Kassör Svenska Saabklubben samt medlem i Bakrutans redaktion
Lite bilder från i tisdags kväll.
Tom Donney från Iowa, USA på besök tillsammans med sin fru.
http://www.donneysaab.com
Ordförande Anders från Västerås deltog.
Fredrik just hemkommen från Midnattsolsrallyt.
Ses,
-M
Jonny har stängt ikväll men jag och Wendan bjuder på termosfika istället så vi säger välkommna dit ändå 🙂
Åtta bilar och trevlig stämning blev det trots stängd kiosk :thumbup:
Trevlig träff, tack särskilt till Wendan och Tomas för kaffe och bullar! 🙂
///Harald
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem