@Hubbe wrote:
@Truls Herland wrote:
Är det någon som skriver här i tråden som har använt Niklas mässingspackningar och angivet tätningsmedel och inte fått det att funka?
Kan lämna kompletterande info att jag använt detta tätningsmedel i snart 10 år på en vespa med 12-13,5 i komp.
kör jag utan tätningsmedlet så läcker det mellan topp och cylinder. då utan packning.
kör jag med en 0,5 mm alupackning och utan medel så läcker det. med medlet så blir det tätt.
mvh
Truls
Hej Truls,
Grattis till din tredje placering med din Vespa till pingstloppet i Stockach am Bodensee.
Har du själv trimmat din motor, eller var det Andreas Wrobel?Mvh
Hubbe
Tackar för det! japp har själv trimmat den. men bromsat den hos Worbel!
jasså du läsar dom tidningar också?
Tackar Ström&Hubbe. ”gamla” packingar funkar kanon. Läs mer: http://www.saabworks.fi
Har hållit på i tvårs tid med både mässigspackningar det funkade inte sen fik jag 0,5 i koppar-
paknig det gick inte det häller,do blev det 1mm.V4 är borrad till 1815cc dom 300 kubiken
dom märks kan jag säga. Har glöggat dom allihopa så nu går 95an som ett skollattrol
Låd spc 1a. Så nu får Benny se sig om så han inte har 95an efter sig.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem