Varför så krångligt på nya saabar?

Forum / Övrigt / Allmänt / Varför så krångligt på nya saabar?

Visar 16 inlägg (av 16 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • januari 4, 2011 kl. 14:42 #180883

      @Michelle wrote:

      😀 Och medan man ändå håller på att dissa nya bilar, så kan jag ju inte låta bli att att klaga på att dom växer så mycket, särskilt på bredden, vilket gör att man helt enkelt inte kan använda alla parkeringsrutor, för dom har ju inte växt.

      Det blir väl snart som i staterna, där står det ”compact” på vissa rutor… 😉

    Visar 16 inlägg (av 16 totalt)
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.