Varför så krångligt på nya saabar?
- Detta ämne har 15 svar, 9 deltagare, och uppdaterades senast 2011-01-04 14:42 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
@Michelle wrote:
😀 Och medan man ändå håller på att dissa nya bilar, så kan jag ju inte låta bli att att klaga på att dom växer så mycket, särskilt på bredden, vilket gör att man helt enkelt inte kan använda alla parkeringsrutor, för dom har ju inte växt.
Det blir väl snart som i staterna, där står det ”compact” på vissa rutor… 😉
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem