Forum / Modellspecifika forum / 95/96 TT / Vinterförvaring – vad bör göras innan vintern?
6-7 mm…. då är man ju chanslös. Tänker man efter så är det ju fritt fram via defrostersystemet.
Min före detta arbetsgivare hade ett råttbo under instrumentpanelen på sin Volvo FM9 -03. Bilen gick 2-skift så det är svårt att fatta att inget märktes innan det började bli lite konstiga elfel…
Jag har haft problem med ekorrar som härjat i garaget, vad gör man åt sådana?
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem