Vinterförvaring – vad bör göras innan vintern?

Forum / Modellspecifika forum / 95/96 TT / Vinterförvaring – vad bör göras innan vintern?

Visar 31 inlägg (av 31 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • oktober 2, 2008 kl. 07:53 #128197

      6-7 mm…. då är man ju chanslös. Tänker man efter så är det ju fritt fram via defrostersystemet.
      Min före detta arbetsgivare hade ett råttbo under instrumentpanelen på sin Volvo FM9 -03. Bilen gick 2-skift så det är svårt att fatta att inget märktes innan det började bli lite konstiga elfel…

      Jag har haft problem med ekorrar som härjat i garaget, vad gör man åt sådana?

    Visar 31 inlägg (av 31 totalt)
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.